Toon posts:

Zoek me wezenloos naar : afbeelding multimedia.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,

Ik zoek me wezenloos naar een afbeelding die in zijn geheel de term "multimedia" vertenwoordigt. Dus iets met internet/radio/telefoon weet ik het..

Iemand suggesties?

Rene

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wat dacht je van zelf maken (like een collage van meerdere plaatjes) :?

Verwijderd

Leef je uit met Photoshop :)

Het is veel leuker om zelf iets te maken, en een leuke collage in elkaar te flansen.

Als je het zelf niet wilt maken, zul je het moeten zoeken, bijvoorbeeld op google, of altavista

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
Inderdaad, maak gewoon zelf wat.
Heb in een vaag verleden een website moeten maken voor een softwareprogrammeur. Die wilde ook een soort collage waarin zijn werkzaamheden een beetje waren terug te vinden.

Deze is te vinden op de homepage van http://www.sunbase.nl

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Deze is te vinden op de homepage van http://www.sunbase.nl
* Yellow|A denkt "tsk tsk, niet aan de richtlijnen gehouden voor het gebruik van 't microsoft logo"

:)

|{ brrr }] |

• Willem
Op vrijdag 30 november 2001 00:00 schreef Yellow het volgende:

[..]

* Yellow|A denkt "tsk tsk, niet aan de richtlijnen gehouden voor het gebruik van 't microsoft logo"

:)
Dat is opzet.

:Y)

Verwijderd

Zowiets :?

Afbeeldingslocatie: http://logo.nino.ru/_data/objects/30804/logo_thumbnail.gif
weet totaal niet of dit het officiele logo is b.t.w. :P

te downloaden als EPS @ http://logo.nino.ru/

Verwijderd

www.google.com
en klik dat op plaatjes of images als het goed is. Daar heb je een plaatjes zoek functie! :)

• Willem
Op vrijdag 30 november 2001 10:38 schreef Razor_Blade het volgende:
[afbeelding]
weet totaal niet of dit het officiele logo is b.t.w. :P
Een officieel logo voor het beeldmerk multimedia ?

lol

• 2
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Heeft iemand voor mij een foto van het internet?

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op vrijdag 30 november 2001 13:13 schreef 2 het volgende:
Heeft iemand voor mij een foto van het internet?
Shit net gedelete maar vanmorgen stond er op mijn desktop in ene 'internet.exe'

Flickr

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 10:35

Midas

Thunderbirds are go!

Op donderdag 29 november 2001 23:05 schreef clubfm het volgende:
Iemand suggesties?
In plaats van het samenvoegen van bestaande plaatjes (een collage dus), is het veel leuker om het écht zelf te ontwerpen. En probeer dan termen die het bergip multimedia omvatten zo creatief mogelijk uit te beelden.

Ikzelf denk bij multimedia aan geluid, beeld en interactie. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan het medium zelf, zoals radio (geluid) en televisie (beeld). Of juist aan de ontvanger: oor voor geluid, oog voor beeld...

Ik ben natuurlijk maar wat aan het brainstormen. Het ligt natuurlijk ook in welke omgeving de afbeelding gebruikt gaat worden. Maar als je zelf gaat ontwerpen, zou ik eerst gaan schetsen met pen en papier en je gedachte even de vrije loop geven. Kom je tenminste met iets uniekers, dan dat je een collage maakt...

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 13:28 schreef Midas_ het volgende:

[..]

Kom je tenminste met iets uniekers, dan dat je een collage maakt...
alsof een collage niet uniek kan zijn, verder is het geheel wat jij beschrijft net zo goed een collage en vind ik dit...
Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan het medium zelf, zoals radio (geluid) en televisie (beeld). Of juist aan de ontvanger: oor voor geluid, oog voor beeld...
op zijn zachts gezegd tig keer onorigineler/cliche- en trend-achtiger...

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 10:35

Midas

Thunderbirds are go!

Inderdaad, echt iets super origineels zal het niet worden. Je wilt een specifiek iets uitbeelden en dan zijn de mogelijkheden nu eenmaal beperkt. Als ik bijvoorbeeld een boom wil tekenen, kan ik natuurlijk veel kanten op, maar als ik wil dat men er ook een boom uithaalt, levert dat beperkingen op.

Wat ik bedoel is dat je bij een collage bestaande plaatjes gebruikt. Ik stel enkel voor zelf iets op papier te zetten ipv van het gebruik van plaatjes die elk een onderdeel van multimedia vertegenwoordigen. Dat beschouw ik niet als een verkapte vorm van collage.

Ik opper enkel maar een idee.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks iedereen voor zijn of haar tips...natuurlijk heb ik pogingen gedaan om iets te maken met photoshop of iets soorgelijks maar zonder resultaat. Laat ik het zo zeggen mijn grafische/creatieve knobbel ;) is nou niet bepaald goed ontwikkeld. Maar jullie brainstormsessies :) komen aardig in de buurt. Het gaat overigens voor de pagina www.xon.nl met multimedia nieuws in de ruimste zin van het woord. Ik heb nu al een klein logo gebruikt naast de letters xon maar de kwaliteit is slecht en niet echt duidelijk. Maar moet wel zoiets worden....Ik ga proberen jullie tips op te volgen kweet het anders ook niet ;? mocht iemand nog wat tegenkomen hoor ik het heeeeeeeeeeeel graag..

Rene
Pagina: 1