Toon posts:

Waar nog een Plexwr 12/10/32a te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,
Het is een beetje een leipe vraag vind ik zelf, heeft niets met techniek te maken, het spijt me. Maar ik wil toch graag even vragen: Waar krijg je nou nog een Plexwriter 12/10/32a (dus IDE)! Die 24x is namelijk wat erg duur. En de 16x wordt ook al niet meer gemaakt/verkocht! En het zijn zulke lekkere fikkertjes...
Heb de 12x ook niet op de HCC gezien. Maar toen heb ik ook niet heel erg actief gezocht. Op de pricewatch staat hij ook al niet meer.

Dus: weet jij nog zo'n ding te koop, bij een een of andere pcboer of iets dergelijks, of kan je me vertellen dat bv een nieuwe LG 16/10/40 veel beter zal voldoen, reply to me!

Let's burn it

Merci en advance!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik wil je mijn Plextor 16/10/40 wel verkopen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Ik kan je de LG 16x10x40 van harte aanbevelen, ding is qua betrouwbaarheid 10x beter dan een Lite-On 16x10x40, waar ik de afgelopen maand er hoop van in mn handen heb gehad(kapot dus).

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:37
als je een beetje pc hebt kun je natuurlijk ook een lite on 24x10x40 halen... aangezien die maar een paar tientjes duurder is als lge 16x

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 23:22 schreef Microkid het volgende:
Ik wil je mijn Plextor 16/10/40 wel verkopen.
ALs je hem echt kwijt wilt, ff reageren via je mail

Weet verder nog iemand ergens een te koop, (inzet was eigenlijk een 12/10/32a)

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 03-04-2021 23:10 . Reden: ontdaan van persoonlijke gegevens ]