Verwijderd
Bij grote poorten kan je saven, ze zijn niet te missen, ze zijn echt groot, je kan bij die poorten ook naar andere velden reizen. Dus teleporten. Je kan alleen bij die poorten saven nergens anders!!!
Ik heb ook een vraagje voor jou, is ie al in de winkel te koop? Want ik heb hem wel gedownt maar wil hem eigenlijk wel kopen, omdat ik het een leuk spel vind en de eerste ook origineel heb.
Ik heb ook een vraagje voor jou, is ie al in de winkel te koop? Want ik heb hem wel gedownt maar wil hem eigenlijk wel kopen, omdat ik het een leuk spel vind en de eerste ook origineel heb.
ik denk het niet kijk een sbij gonegold.com
Verwijderd
Hoe vet is ie? (gameplay, graphics etc.)
Wilde eerst RTCW kopen maar toch niet gedaan (gelukkig).
Twijfel nog tussen Gothic en Soul Reaver.
Wilde eerst RTCW kopen maar toch niet gedaan (gelukkig).
Twijfel nog tussen Gothic en Soul Reaver.
duurt het lang voordat je je een keer kunt saven.
hoe skip je de gesprekken
hoe skip je de gesprekken
Verwijderd
Ik heb m dus "over laten vliegen uit USA" maar ik wil m zonder cd kunnen spelen
heeft 1 van jullie misschien een cd crack voor SR-2?
Gevaarlijke vragen. Ik ben zelf helemaal fan van de legacy of kain series waar soulreaver 2 ook bij hoort. We willen niet dat de topic dicht gaatOp zaterdag 01 december 2001 11:11 schreef VAC het volgende:
Ik heb m dus "over laten vliegen uit USA" maar ik wil m zonder cd kunnen spelenheeft 1 van jullie misschien een cd crack voor SR-2?
Maar goed. Ik speel deze series al vanaf blood omen: legacy of kain. Ik weet niet of er veel mensen zijn die dat kennen, maar dat was dus een soort van console achtige rpg.
Over kopen van sr2 moet ik zeggen dat ik verbaasd was te lezen dat dat al kon. Op de officiele site is er niets over te vinden. finelookingme vertelde van wel. Mag ik vragen waar je dat gezien hebt?
Verder, bloodomen 2 wordt ook erg leuk. chech deze screens:

Ik hoop dat ze hier ooit een pc versie voor uitbrengen wat dit zijn DC screens.
Voor de pc wordt naar een heel ander soort spel gekeken. Spellen als Quake, Unreal en Halflife (kortom fps spellen voor mass mp) dragen de kroon.Op zaterdag 01 december 2001 12:13 schreef Clay het volgende:
Ik vind dat een slechte zaak, dat games niet uitbrengen voor de pc
Maar ook de realtime strategy spellen doen het goed. Toch vind ik echte console hits echt duidelijk beter.
Heh.. maar eigenlijk allemaal een beetje offtopic. Maar who cares eigenlijk. Mijn mening is i.i.g. dat er niet genoeg pc ports zijn van console hits, ofwel dat pc spellen niet ... ja. arcade genoeg zijn. Lastig te definieren maar pc spellen missen vaak iets.
Waar de pc wel goed in is, zijn adventures en adnd getrouwe rpg's.
wat een verschrikkelijk zuig spel.. die save portals kan ik dus nergens vinden.. er staat nergens wat over.. ik loop nu al bijna 2 uur te zoeken, ik heb geen idee waar ik ben. ik heb net dat zwaard op getild... wat ik moet doen.. geen idee...

en dit als de 3de keer dat ik over nieuwe ben begonnen.. want ik wist niet hoe ik moest save'n en pc gaat snachts wel uit
en dit als de 3de keer dat ik over nieuwe ben begonnen.. want ik wist niet hoe ik moest save'n en pc gaat snachts wel uit
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Je had het spel natuurlijk ook kunnen kopen, dan had je in het boekje precies kunnen lezen hoe je moet saven.
eerste Save punt duurt inderdaad ff, maar het is zodra je het kasteel uitkomt, en een stukkie gezwommen hebt. Raziel legt dan prima uit wat het is en hoe het werkt, maar het zijn dus óbelisks.
eerste Save punt duurt inderdaad ff, maar het is zodra je het kasteel uitkomt, en een stukkie gezwommen hebt. Raziel legt dan prima uit wat het is en hoe het werkt, maar het zijn dus óbelisks.
* Rammstein heeft het spel gekregen met kerstOp maandag 31 december 2001 09:31 schreef Scimitar het volgende:
Je had het spel natuurlijk ook kunnen kopen, dan had je in het boekje precies kunnen lezen hoe je moet saven.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Hmmzz, boekie is nie zo dik hoor, en ook voor't verhaal ist niet slecht om even door te lezen, ook voorkomt het dus vragen als "hoe kan ik saven" want die staan er allemaal in, er is niet voor niets de afkorting RTFM 
Maarreh je moet dus gewoon het kasteel uit zien te komen, en dat is echt niet zo moeilijk aangezien je niet veel andere kanten op kunt, als je dan een stukje onderwater gaat en dus in de slotgracht uitkomt is daar meteen je 1e savepunt.
Maarreh je moet dus gewoon het kasteel uit zien te komen, en dat is echt niet zo moeilijk aangezien je niet veel andere kanten op kunt, als je dan een stukje onderwater gaat en dus in de slotgracht uitkomt is daar meteen je 1e savepunt.
Pagina: 1