Toon posts:

Soundblaster Audigy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een nieuwe geluidskaart gekocht, namelijk de soundblaster Audigy. Nu zit er wel een digitale uitgang op, maar geen optische, dus ik kan hem ook niet digitaal aansluiten op mijn versterker. Is de enige mogelijkheid voor een optische digitale uitgang het externe of interne kastje? Bestaat er ook niet een oplossing met een extra kaart die je erbij prikt, dit heb ik geloof ik wel gezien voor de Live versie. En waar kan ik deze halen? Alvast bedankt als iemand mij kan helpen

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:38

Flexx

This side up

Welke van de 3 Audigy's heb je, want volgens mij zitten bij 2 van de 3 kaartjes wel een optische uitgang

Verwijderd

Topicstarter
Het zal me dus dan weer niets verbazen dat ik dus net die ene heb, aan de achterkant zitten allemaal dezelfde aansluitingen met als uitzondering dat bij de rechter dus digital out staat, maar helaas helaas is het geen optische uitgang voor mijn glasvezel kabel.

Verwijderd

De achteruitgang is om te zetten naar een coaxiale uitgang.
Om een optische uitgang te krijgen moet je een bracket aanschaffen van Hoontech, de SB DBII.
Kost rond de 60 piek en voorziet je Audigy van een coaxiale en optische uitgang.
Meer info op www.hoontech.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dat is echt precies wat ik zoek, hartstikke bedankt :) :) :)

Verwijderd

No problem, tweakers zijn er om elkaar te helpen :)
Pagina: 1