MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Dank je.
Ik was daar ook al geweest maar vanmiddag deden deze downloads jet niet dus ik ging er van uit dat ze uit de lucht waren.
Nog een vraag trouwens. Moet ik ze allebei downloaden of kan ik gewoon de nieuwste uitkiezen.
Ik was daar ook al geweest maar vanmiddag deden deze downloads jet niet dus ik ging er van uit dat ze uit de lucht waren.
Nog een vraag trouwens. Moet ik ze allebei downloaden of kan ik gewoon de nieuwste uitkiezen.
Je kunt gewoon de nieuwste downloaden.
Deze pakt zich uit naar een diskette en daarna moet je van deze diskette booten.
Dan een paar keer enteren als hij dat vraagt en that's all.
Het SOFTPAQ voor je F10 functie is niet echt noodzakelijk.
Als je systeem leeg is dan zou ik het wel erop zetten.
Houd hier rekening mee dat als het niet op je schijf staat en je data op je schijf hebt deze gewist word bij het installeren van je COMPAQ partitie.
Deze pakt zich uit naar een diskette en daarna moet je van deze diskette booten.
Dan een paar keer enteren als hij dat vraagt en that's all.
Het SOFTPAQ voor je F10 functie is niet echt noodzakelijk.
Als je systeem leeg is dan zou ik het wel erop zetten.
Houd hier rekening mee dat als het niet op je schijf staat en je data op je schijf hebt deze gewist word bij het installeren van je COMPAQ partitie.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Ik heb hier een compaq prolinea 575e staan, gekregen van een bedrijf, die natuurlijk de HDD geformatteerd hebben. Hiermee kon ik dus niet booten.
Ik heb hier de firmware upgrade en de F10 functie gedownload
Met de F10 functie kwam ik in een menuutje waar ik vooral kon kijken wat voor hardware erin zat en verder vrij weinig. Diskette 2 wil hij niet aanmaken, geeft consequent een CRC error met meerdere schijfjes en meerdere versies (Nederlands/Engels).
De firmware upgrade wil hij uitvoeren, maar met een bootdiskje met de io.sys, msdos.sys en command.com van een andere compaq PC (wat nieuwer, P2-350) wil hij niet booten (ongeldige diskette, dat verhaal)
Iemand een idee hoe ik een OS op deze bak kan krijgen?
anyone? of kan ik misschien beter een nieuw topic openen...
Pagina: 1