ja, kutzooi, ik heb psies hetzelfde
en ik weet zekr dat dat niet door haren of zo komt
maar dit irriteert me niet eens het meest aan mijn optische muis (het komt echt alleen maar voor met optische)
ik irriteer me meer aan het feit dat als ikaan het shooten ben en ik wil een halve slag draaien het beeld alleen maar lichtelijk heen en weer trilt als ik het te snel doe
als ik het langzaam doe is er nix aan de hand maar zodra ik mijn muis een mep naar links geef gaat ij een klein tikje naar rechts , daarna naar links en meestal ook een behoorlijk eind naar boven (als ik hem een mep naar rechts geef alles andersom en dus ook naar beneden)
een kennis van mij had dit ook met zijn muis maar dat heeft hij opgelsot door de usb -> ps/2 converter te gebruiken
op ps2 doet die het perfect
helaas heb ik een tyfusmuis die niet werkt op zo'n convertortje (logitech ifeel optical, dus ik heb een force feedback muis

)
zodra ik deze muis toch in de ps2 poort stop is mijn keyboard op slag dood en moet ik dus de muis terugprikken en klikkend rebooten
als ik de muis er met converter instouw en daarna pas de computer aanzet komt er niet eens licht vanaf en werkt dus nog die muis niet
oja
deze had ik al een keer gepost 5 maanden geleden of zo maar toen wist niemand er wat op
(sorry voor deze vraag_in_een_vraag, maar ik hoop dat gewoon iemand in dit topic hier wat op weet

)