P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
De Rio Series doen hetvaak wel erg goed
Serve The Humanity , Be Server
Die Rio dingen met flash geheugen zijn irritant. Kun je niet gewoon een kaartje bij prikken, moet je een heel apart memory pack kopen... Is niet handig...
En ze schijnen nogal gammel te zijn.....Op donderdag 29 november 2001 22:04 schreef Martijn het volgende:
Die Rio dingen met flash geheugen zijn irritant. Kun je niet gewoon een kaartje bij prikken, moet je een heel apart memory pack kopen... Is niet handig...
Heeft iemand al eens naar Creative gemaild waarom die productie stop is eigenlijk? Ben benieuwd...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Heb een paar dagen terug hier in de VS een Philips Expanium 201 gekocht voor $100. Cheap dus, vergeleken met de f 400 die je in NL kwijt bent.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
sigma01 was je mailadres, heb misschien wel wat voor je
Ga denk ik voor de ipod. alleen jammer dat ie zo duur is 
Bedankt voor de adviezen
Bedankt voor de adviezen
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Probeer je ff nieuwe klanten te scorenOp donderdag 29 november 2001 22:51 schreef Macklion het volgende:
Artec New Junglei 128 MB?
Je zou ze toch gaan importen naar Nederland
PB 3.2
Verwijderd
Ik zou voor de Philips 8cm EXP 401 gaan, goed kwaliteit, vette antischok protectie
, ik kan ze misschien voor een mooie prijs krijgen, mail me voor meer info!
geil dingetje man.Op zaterdag 01 december 2001 19:36 schreef ReseT het volgende:
MPIO-DMG 10
In smaken, 32/64/128 Intern flash geheugen, en een Smart MediaCard slot.
Zeker wel kewl ding.
Maar ik kan die expanium ook voor een zacht prijsje krijgen (philips shop).
Ik ben er nog niet uit. Maar het gaat tussen de jukebox en expanium.....
Maar ik kan die expanium ook voor een zacht prijsje krijgen (philips shop).
Ik ben er nog niet uit. Maar het gaat tussen de jukebox en expanium.....
Iedereen die hier zit te zeggen van ik kan dit en dat wel goedkoop krijgen... Waarom staan jullie niet bij vraag & aanbod? daar staat helemaal nix als aanbod van MP3-CDspelers. Ik wil er 1tje gaan kopen, maar vind ze nog te duur. W8 waarschijnlijk tot de zomervakantie ofzo met kopen, behalve als ik geweldig aanbod krijg...
Pagina: 1