ADSL [verbinding komt niet tot stand]

Pagina: 1
Acties:

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
sinds dinsdag wil mijn computer niet normaal meer op internet komen met ADSL. hij doet alles goed, maar blijft dan superlang hangen op het wachtwoord controleren, net zolang totdat hij error 645 geeft; dat het te lang duurt en er geen reactie komt van de server :(

ik woon in Amersfoort, en heb Planet als provider. Het wil niet werken op mijn WinXP computer, maar ook niet op mijn Win 95 computer :(

Help me!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 00:35

Puck

EINDBAAS.org

Geef eens wat meer info? Brand of knipperd het Line Sync lampje? Enne heb je je modem getweakt? Meer info.......

Arrived anxious, left bored

• laurensl
  • Niet online
ik heb gewoon de ethernet modem, die niet getweaked is. Gewoon de line sync en power branden groen, en als hij is "ingebeld" gaan de andere 3 lampjes ook af en toe knipperen, maar vervolgens gebeurt er niets

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 22:29
Ik zou de helpdesk bellen omdat het op beide computers niet werkt

Heb je modem al uit en daarna weer aangezet of gereset?

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 00:35

Puck

EINDBAAS.org

Bij mij werkte het eerst ook niet omdat planet allerlei proxy instellingen in Internet Explorer had gezet, mischien ook bij jou? Je kan ook gewoon effe met Netscape Proberen.

Arrived anxious, left bored

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
je pakt ook meteen 2 lekkere OS-en ervoor.....alle 2 niet standaard ondersteund. Probeer win98SE of win2k eens, dat zal wel goed lopen.......Anders effe je modem tweaken en je hebt dat probleem nooit meer

iRacing Profiel

• laurensl
  • Niet online
eehm, nou bij WinXP deed hij het normaal wel, en bij Win95 hoort hij het ook gewoon te doen, dus ik ga de helpdesk wel even bellen :(

Verwijderd

Al geprobeerd om de modem te resetten ? ff de stroom eraf halen en opnieuw proberen.
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, was toen op te lossen door de modem te resetten.

Verwijderd

Ik heb sinds kort (rond dezelfde datum) ook dit probleem!
Heegt iemand al een oplossing gevonden, voordat ik de helpdesk ga bellen?? Ik werk met win2000 en freesco, dit heeft al 2 maanden perfect gewerkt, maar nu dus plotseling niet meer. Alvast bedankt voor de info, oh ja er is in de tussentijd niets veranderd op mij config en ook direct aan de pc (dus zonder freesco) werkt het niet!!.
Op vrijdag 30 november 2001 14:10 schreef laurensl het volgende:
eehm, nou bij WinXP deed hij het normaal wel, en bij Win95 hoort hij het ook gewoon te doen, dus ik ga de helpdesk wel even bellen :(

Verwijderd

oeps, dikke vingers....zie onderstaand.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 13:17 schreef smiley het volgende:
Netwerkkaart staat op 10mb of autosence of zit er per ongeluk een 100mb hub tussen?

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 03:57
Dat heb ik ook sindskort. Kheb ook ADSL bij planet. alleen heb ik die foutmelding nog niet gezien. Want als het langer dan 3 sec duurt dan doe ik cancel en probeer ik t opnieuw. Dan doet ie t gewoon meteen. vet vreemd, zal wel foutje bij planet wezen.

• laurensl
  • Niet online
Well, ik heb de helpdesk van planet gebeld met mijn fout 721. De planet helpdesk heeft samen met mij alle instellingen e.d. gecontroleerd, en gekeken of er bij hun iets mis was. Dat was niet het geval, en toen moest ik maar naar de overvolle KPN helpdesk bellen met mijn fout. Daar gingen ze weer ALLE instellingen controleren, totdat ze erachter kwamen dat er niets met mij mis was maar met hun. Maar goed, uiteindelijk zitten die lui van de KPN al meer dan een week aan mijn ADSL verbinding te knutselen, en nog steeds krijg ik precies dezelfde foutmelding (721) :( hier baal ik flink van, maar goed. De rest van mijn wijk (liendert in amersfoort) schijnt ook nog veel problemen te hebben met ADSL en ze zijn er mee bezig.. :(:(

Heeft iemand anders daar uit de buurt niet hetzelfde probleem?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Op donderdag 29 november 2001 23:56 schreef kroegtijger het volgende:
je pakt ook meteen 2 lekkere OS-en ervoor.....alle 2 niet standaard ondersteund. Probeer win98SE of win2k eens, dat zal wel goed lopen.......Anders effe je modem tweaken en je hebt dat probleem nooit meer
Wat een onzin, XP ondersteunt VPN volledig. Op de site van XS4ALL kun je zelfs een volledige install-guide vinden.

* havana heeft het bij zijn moeder gewoon met de Win2k manual gedaan en het werkte prima :)

Overigens zit er in Win98SE een bug waardoor je modem op een gegeven moment blijft hangen (zie FAQ).

DIT IS MIJN WEBSITE

• kroegtijger
Op donderdag 06 december 2001 10:49 schreef havana het volgende:

[..]

Wat een onzin, XP ondersteunt VPN volledig. Op de site van XS4ALL kun je zelfs een volledige install-guide vinden.

* havana heeft het bij zijn moeder gewoon met de Win2k manual gedaan en het werkte prima :)

Overigens zit er in Win98SE een bug waardoor je modem op een gegeven moment blijft hangen (zie FAQ).
lijkt me weinig onzin...pak je handleiding van je adsl er maar eens bij,......daar staat dus GEEN xp in......dat bedoel ik er mee.....tuurlijk ondersteund XP gewoon vpn, lijkt me raar als dat niet zo is.....heb t zelf ook vaak genoeg onder xp al werkend gezien......dus moet gewoon kunnen.....maja..de naam zegt t al heh eXtra Problemen....wat verwacht je dan

iRacing Profiel

• laurensl
  • Niet online
ik vind XP echt stukken beter dan de andere windowsen qua simpliciteit (ja, me pa ma en broertje moeten ook met deze computer kunnen werken), interface (ziet er allemaal goed uit), en ondertussen doet m'n ADSL het ook weer ! KPN heeft gewoon de problemen verholpen!

• kroegtijger
tja, of dit nu wel een volwaardige windowsversie is vinnik te betwijfelen.....
t is net "My First Windows" of "Windows Duplo"

met die teletubbie achtergrond is natuurlijk ook niemand gelukkig heh...maja...t werkt, dus closen die topic

iRacing Profiel

Pagina: 1