Ik heb een gratis PCchips mobo gekregen + proc van een maat van me, heeft het altijd goed gedaan.
Specificaties: mobo: MB-741LMRT, cpu: 433 celeron (socket), 128 sdram verder heeft het mobo onboard: sound, lan, modem, vga.
Dit is me probleem:
Toen ik alles had aangesloten, toen deed de computer het perfect maar de jumper op de hdd stond verkeerd, ik veranderen dus, reboot en deed het weer perfect, ik de comp uitgezet kom terug zet hem aan, en toen had ik dus opeens geen beeld meer.
Ik een andere videokaart erin gestoken, geen beeld.
En ik had ff de muis plug + toetsenbord plug eruit getrokken, en ik hoorde zelfs geen foutmelding (piepen)
Iemand suggesties of het zelfde probleem gehad ?
P.s. niet liggen zeiken over die pcchips, gekregen is gekregen.
Specificaties: mobo: MB-741LMRT, cpu: 433 celeron (socket), 128 sdram verder heeft het mobo onboard: sound, lan, modem, vga.
Dit is me probleem:
Toen ik alles had aangesloten, toen deed de computer het perfect maar de jumper op de hdd stond verkeerd, ik veranderen dus, reboot en deed het weer perfect, ik de comp uitgezet kom terug zet hem aan, en toen had ik dus opeens geen beeld meer.
Ik een andere videokaart erin gestoken, geen beeld.
En ik had ff de muis plug + toetsenbord plug eruit getrokken, en ik hoorde zelfs geen foutmelding (piepen)
Iemand suggesties of het zelfde probleem gehad ?
P.s. niet liggen zeiken over die pcchips, gekregen is gekregen.