4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Zijn die dingen dan ook te lezen in normale cdroms... zal wel niet he.. dan moet dus iedereen weer een andere cdrom kopen... nieuwe brander, nieuwe cd'tjes... dan liever dvd
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Is al te koop, zag 'm onlangs in een foldertje van Dynabyte staan.
je kan sommige cd's ook al branden of moet je branden kennen met compressie...Dan Gooi je er ook ongeveer 1.3Gb op
Ja, lekker incompatible allemaal weer 
Lijkt mij een domme zet van sony.
Word vast weer een flop nu die dvd fikkers al lekker in omloop zijn.
Sony introduceert CRX200E-RP Double Density CDRW (10 Maart 2001)
Sony introduceert 1,3GB CD's (5 Juli 2000)
Sony introduceert 1,3GB CD's (5 Juli 2000)
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Voor een complete review:
http://cdr-info.com/hardware/sony200e/index.shtml
Leuk apparaat, alleen jammer dat de CD's niet door oude spelers worden herkend.
http://cdr-info.com/hardware/sony200e/index.shtml
Leuk apparaat, alleen jammer dat de CD's niet door oude spelers worden herkend.
Verwijderd
Dat zal niet echt veel opleveren met DivX of MP3 bestanden, comprimeren.Op donderdag 29 november 2001 22:44 schreef ThaNetRunner het volgende:
je kan sommige cd's ook al branden of moet je branden kennen met compressie...Dan Gooi je er ook ongeveer 1.3Gb op
[beetje offtopic]Op donderdag 29 november 2001 22:58 schreef sjuk het volgende:
Ja, lekker incompatible allemaal weer
het idd een slechte zet met die imcompatibiliteit. Hier op mijn werk hebben we Compaq Deskpro Workstations en er zijn Compaq-diskettes die 250mb kunnen hebben zonder compressie! maar ja je kan ze alleen in de Compaq-diskdrive kan douwen
[/beetje offtopic]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Pagina: 1