Toon posts:

Sinterklaas en ACM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie het allemaal zo goed weten geef dan eens aan de hand van mijn allereerste post antwoord op de vragen die ik daar stelde met materiaal wat uit jullie draadjes komt he

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

mijn god wat ruik ik een ban

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Jeetje, dat ruikt niet goed nee

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je het niet met "ons" beleid eens bent, hoef je daar niet topics voor te _blijven_ openen, dan mail je met de "bemiddelaar" of evt met een HGA van de desbetreffende Hoofdgroep.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Met de topicnaam die je koos begon je al niet goed :{

(In LA dan :{ )

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het zal wel [topic=335280] hierom gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Nee het gaat erom ACM dat mensen die een eigen mening hebben blijkbaar die niet mogen uiten en geen vragen mogen stellen waarop geen antwoord wordt gegeven in de FAQ topics.
En als er dan moderators zijn die slotjes plaatsen zonder te weten waar het over gaat of zoals je collega Sinterklaas slotjes plaatst op vragen met als reden lees FAQ en dezelfde pagina vol staat met vragen en zaken die al tientallen keren zijn behandeld hier en die topics om onverklaarbare redenen geen slotjes krijgen denk ik dat er met verschillende maten wordt gemeten.
Dit zou weleens sterk de indruk kunnen geven dat er hier aan vriendjespolitiek wordt gedaan.
Tevens denk ik dat je ook zonder slot te plaatsten normaal kunt reageren zodat mensen die het niet weten daar iets van leren deze manier van doen lijkt op machtsmisbruik.

Verwijderd

Ik ga niet meer met je in discussie, als je niet eens de moeite neemt de FAQ te lezen.

Mail gameover@tweakers.net en ga daar over me klagen, hij is wel userfriendly.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 29 november 2001 21:20 schreef Daffy_Duck het volgende:
En je hebt ook daarnaar gekeken?
[topic=333664/1/50]
En
[topic=331511/1/50]
?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 11:23
Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef Daffy_Duck het volgende:
Als jullie het allemaal zo goed weten geef dan eens aan de hand van mijn allereerste post antwoord op de vragen die ik daar stelde met materiaal wat uit jullie draadjes komt he
Kap nou eens klein kind !!

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 29 november 2001 21:22 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Mail gameover@tweakers.net en ga daar over me klagen, hij is wel userfriendly.
Dus je geeft het toe? :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:27 schreef Merely het volgende:
Op donderdag 29 november 2001 21:22 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]

Dus je geeft het toe? :o
Dat is wat hij wil horen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ACM die heb ik ook gelezen en ook de FAQ van de heer Sinterklaas alleen nogmaals als je stel dat iemand de antwoorden op zijn vragen elders kan krijgen en men krijgt ze daar niet doe je onterecht ergens een slot op tocht?
Dus als Sinterklaas dan zo goed wil zijn om aan de hand van zijn eigen FAQ mijn vragen te beantwoorden?
Ik vraag me tevens af en zou daar weleens van jou een uitleg over willen hebben waarom het zo is dat precies dezelfde vragen in dezelfde situaties (prijs van een kaart bij Gistron bv) na meer dan 500 replies nog steeds open is. Om over de andere halve pagina met topics die elders uitgebreid zijn beantwoord en nog open zijn maar te zwijgen.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 11:23
Op donderdag 29 november 2001 21:28 schreef Daffy_Duck het volgende:
Ja ACM die heb ik ook gelezen en ook de FAQ van de heer Sinterklaas alleen nogmaals als je stel dat iemand de antwoorden op zijn vragen elders kan krijgen en men krijgt ze daar niet doe je onterecht ergens een slot op tocht?
Dus als Sinterklaas dan zo goed wil zijn om aan de hand van zijn eigen FAQ mijn vragen te beantwoorden?
Ik vraag me tevens af en zou daar weleens van jou een uitleg over willen hebben waarom het zo is dat precies dezelfde vragen in dezelfde situaties (prijs van een kaart bij Gistron bv) na meer dan 500 replies nog steeds open is. Om over de andere halve pagina met topics die elders uitgebreid zijn beantwoord en nog open zijn maar te zwijgen.
Nou moet je echt ophouden hoor.. Er worden per dag TAL van nutteloze topics gepost. Een groot deel daarvan kan makkelijk opgezocht worden. Er zijn gewoon een hele zooi mensen hier die zo lui zijn als het achtereind van een varken, en dat is zwaar vermoeiend voor mij, en anderen hier. Als het je allemaal niet naar de zin is, dan ga je toch lekker ergens anders spelen ?

Maar hou op met dit gedoe zeg, dit vind ik pas laf gezannik.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef Daffy_Duck het volgende:
Nou ga ik waarschijnlijk heel vervelend zijn voor je maar er zijn verschillende antwoorden gegeven. Tevens wordt je er door Sinterklaas op gewezen dat er op www.tweakers.net ook info te vinden is over het meest gevraagde onderwerp in V&B. Als je zelf dan ook nog even logisch nadenkt dan zul je ook wel kunnen bedenken dat je via de pricewatch ook aan redelijk wat info zou kunnen komen.
Het is dus gewoon even een kwestie van goed zoeken en zelf eisen stellen aan die kaart, (gebruiken voor gamen of tikwerk of nog iets anders of een combo van deze opties), op dat moment kun je namelijk zelf al veel beter bepalen wat je er wel en niet op wilt hebben :) en dus ook wat voor kaart je wilt. Dan kun je eventueel vragen wat de ervaringen zijn van de overige tweakers hier met een soortgelijke systeemconfiguratie. Dat is voor iedereen prettiger.
a) Voor jou omdat je weet wat je wilt, willen de andere tweakers je overtuigen dat je verkeerd kiest dan moeten ze met argumenten komen.
b) voor de crew omdat dan weer 4 topics en evenzoveel slotjes scheelt :+ (slotjes zetten doen ze niet voor hun plezier hoop ik tenminste :)
c) de overige users, je laat zien dat je wel degelijk een duidelijke keuze hebt gemaakt en dat je ervaringen wilt weten. Dat kan weer een hoop UTFS schelen :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Wat is er nou moeilijk aan die FAQ?

Er staan kortweg drie bedrijven in die nog serieus meespelen op de grafische markt voor consumenten:
Matrox
Ati
Nvidia

Dan is het toch niet moeilijk om de sites van die fabrikanten te controleren op welke produkten ze bieden?

je wilt allerlei extra functies:
Matrox G450eTV
Ati Raden (8500) All-In-Wonder
Asus (Nvidia) GeforceIII (Ti500) deluxe

Je wilt (zeer) goede 2D:
nvidia valt af

je wilt snelle 3D:
matrox valt af

Conclusie: ATI blijft over.

Is toch niet moeilijk om op te zoeken? doe research, en blijf geen topics openen als je vindt dat je geen antwoord heb gekregen op je vraag.

Je hebt hier geen recht op een antwoord.
Als je perse antwoord wilt ga je maar naar een verkoper van computercomponenten.
Deze zal je graag helpen met een conclusie te trekken uit de voor jou noodzakelijke afwegingen, aangezien jij wel eens een potentiele koper bent.

Kortom, ga ergens anders lopen zeiken!
Er staan al slotjes genoeg op het hele forum!

God give you trace to purge this place
And peace all around may be your fortune

• Han
  • Niet online

Han

Op donderdag 29 november 2001 21:52 schreef BBL the 2nd een heleboel:
ROFLPIMP! En zo hoort het! Wat een mega repley!!!! Dit is effectief gebruik maken van de FAQ!

Merely gaat effe z'n broek verschonen. :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Je wilt (zeer) goede 2D:
nvidia valt af
Eh : http://www.tweakers.net/nieuws/19127

Maar voor de rest heb je groot gelijk :)

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 22:08 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

Eh : http://www.tweakers.net/nieuws/19127

Maar voor de rest heb je groot gelijk :)
Uitzonderingen bevestigen gelukkig de regel.

ik had ook liefst een kaart met de snelheid van GF3, de features van de radeon8500 AIW, de dualhead en 2d-kwaliteit van Matrox, en dan ook nog eens als zowel PCI als AGP verkrijgbaar...

maar ja...zelfs een Matrox G540 DH PCI is al behoorlijk zeldzaam en duur!
doel: als 2e videokaart, voor 2e monitor en tv-out, naast een snelle AGP-kaart als primaire kaart.

Bovenstaande post was een kwestie van eliminatie. Zo maakt men keuzes.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dit hoort nu weer niet in Lieve Adjes :o :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 18:30
He sintje je hebt wel mijn signature gejat ouwe reus

Code #88 Vanwege problemen met de database is de signature van bamibal tijdelijk onbereikbaar

;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op vrijdag 30 november 2001 04:55 schreef Bamibal het volgende:
He sintje je hebt wel mijn signature gejat ouwe reus

Code #88 Vanwege problemen met de database is de signature van bamibal tijdelijk onbereikbaar

;)
[off]
Bamibal kan bdw geen engels :P
Of Oscar kent de woorden 'si' en 'maek' niet in het engels :)
[/off]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 08:55 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

[off]
Bamibal kan bdw geen engels :P
Of Oscar kent de woorden 'si' en 'maek' niet in het engels :)
[/off]
|:(
In de hoek jij! :P
(ja jij ja oscar! ;))
Pagina: 1