Toon posts:

Chieftec kasten...

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me vertellen of dit goede kasten zijn ,, ik wil
er zelf 1 aanschaffen en dan de MIDTOWER of MAXITOWER.

1.DEGELIJK ?
2.GEBRUIKSVRIENDELIJK ?

ENZ......

Verwijderd

Topicstarter
sHIT SORRY *** VERKEERDE FORUM JAJAJAJA DOM :(

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:25
[topic=336207/1/600]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zoek es wat reviews op het internet op?
Daar wordt vast een hoop verteld.

En volgende keer even ZONDER caps-lock je messages posten.

Verwijderd

Niet meer doen he Pietje ;)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef PietjePentium het volgende:
Kan iemand me vertellen of dit goede kasten zijn , jep, zeer lekkere kasten.
vooral een big tower, want daar heb je echt alle ruimte in :)
ze zijn alleen zo @$#% zwaar *D

1.DEGELIJK ? jeppie B-)
2.GEBRUIKSVRIENDELIJK ? zeker weten :9
ENZ...... :z

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 00:54
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=chieftec&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=chieftec&data%5Border%5D=relevance#hitstart

Dit levert o.a. dit topic op: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309678/

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=19] >> [forum=6]

Maar het zou me niets verbazen als er daar een groot hangslot op gezet wordt door een van de moderators :{

Verwijderd

Ik heb zo'n kast, en ben er DIK tevreden mee, echt een aanrader!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Paar woorden handig/goed/mooi/stevig/enz/enz/enz

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op donderdag 29 november 2001 23:57 schreef Flipke het volgende:
Ik heb zo'n kast, en ben er DIK tevreden mee, echt een aanrader!
en waarom dan??

• MartNL
  • Laatst online: 17-05 15:08

MartNL

Ik heb ook zo'n kast en hij doet het ook nog!!!!!!!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef PietjePentium het volgende:
Kan iemand me vertellen of dit goede kasten zijn
KAN wel...ik heb hem namelijk...maarja, schreeuwen werkt averechts :Y)

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 09:41

NaWA

Hai, I Copy desu!

ja ik heb ook zo'n kast..

enne, hij is nog niet vastgelopen >:)

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Superkast :9 Niet goedkoop, maar wel goed en degelijk. Netjes afgewerkt (lees geen scherpe randen e.d.) Casefans bijgeleverd :) Stevige zijpanelen (met slot :) )

webOS all the way!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
ja, degelijk, ja, gebruikersvriendelijke

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hij is wel zwaar :(

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 00:02 schreef Kev0867 het volgende:

[..]

en waarom dan??
Ze zijn mooi, maar vooral functioneel, stevig, mooi, veel opties en had ik al gezegd " mooi" ?

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
degelijk, mooi, goede airflow en handige drive-bays.

Jammer dat de moederplaat-panel niet verwijderbaar / openklapbaar is. Maar dat is eigenlijk niet echt een minpunt, want door het verwijderen van drive-bays heb je voldoende ruimte. En zo is het allemaal goed stevig.

Ik heb tot nu toe nog geen betere kast gezien.

(let niet op mijn sig. Dat is mijn oude config. Nieuwe systeem binnenkort online). :7

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Verwijderd

Heel leuk kastje :) doet z'n werk kan wel niet vergelijken qua airflow met andere kosten want tis m'n eerste self made computer system :9

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 16:54

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Heel simpel luister naar de mensen boven mij en mij want die kast is echt super tof en heel makkelijk om mee te werken en de airflow is standaard ook B-)

Turn it off and on again.

Verwijderd

Kheb zelf sinds een paar dagen een Chieftec DX-01-BD, en ik heb 'm systeem er nog niet ingebouwd (eerst modden), maar ik vind het nu al een superkast! 1mm dik staal, dus stevig en weinig resonanties (weinig lawaai dus). Alles valt te klikken: casefans, drivebays zonder dat je er schroevendraaiers bij nodig hebt. Zowel voor als achter plaats voor 2 80mm fans dus in totaal kunnen er 4 fans in. Die fans hebben uitgebogen roostertjes met grote gaten dus dat zal niet gauw gaan fluiten en die hoef je er zeker ook niet uit te dremelen om te vervangen door een chromen fingerguard ofzo. Verder natuurlijk een mooi design (en zwart). Geinig deurtje aan zijkant/voorkant met sleuteltje zodat m'n ouders m'n pc niet meer uit kunnen zetten :P

Ik heb gewoon nog geen nadelen aan deze kast kunnen vinden!

• MartNL
  • Laatst online: 17-05 15:08

MartNL

Op vrijdag 30 november 2001 19:50 schreef PsyFlux het volgende:
Kheb zelf sinds een paar dagen een Chieftec DX-01-BD, en ik heb 'm systeem er nog niet ingebouwd (eerst modden), maar ik vind het nu al een superkast! 1mm dik staal, dus stevig en weinig resonanties (weinig lawaai dus). Alles valt te klikken: casefans, drivebays zonder dat je er schroevendraaiers bij nodig hebt. Zowel voor als achter plaats voor 2 80mm fans dus in totaal kunnen er 4 fans in. Die fans hebben uitgebogen roostertjes met grote gaten dus dat zal niet gauw gaan fluiten en die hoef je er zeker ook niet uit te dremelen om te vervangen door een chromen fingerguard ofzo. Verder natuurlijk een mooi design (en zwart). Geinig deurtje aan zijkant/voorkant met sleuteltje zodat m'n ouders m'n pc niet meer uit kunnen zetten :P

Ik heb gewoon nog geen nadelen aan deze kast kunnen vinden!
Ik heb deze kast ook en hij is echt super.
Er kunnen alleen meer fans in hoor.
3 aan de voorkant. 2 achter.
En als je voeding omdraaid kan er bovenin ook nog 1 onder je voeding. :P
( en daarna stijgt ie vanzelf op :+)

Verwijderd

Hoe doen jullie dat met dat systeem om dvd-players, cd-writers e.d. erin te steken, ge moet zo'n stukje op de zijkant vijzen van bvb ee dvd-player en daarna moet ge dat erin schuiven maar op een zeker punt blijft dat steken.

Ge moet dan mee een schroevendraaier da klipke over dat ding krijgen (eigenaars van case zulle wel weten wat ik bedoel) ma als ik de ene kant deed en aan de andere kant wil doen schiet die ene kant weer los.

Allé om eerlijk te zijn nen maat van mij kampt met dat probleem, ik heb maar een achterbakse naamloze beige case.

Verder is't idd een sjieke case!!!!!

[edit]
'k heb de oplossing gevonden denk ik :)
[\edit]

Verwijderd

Heb een "medium" tower, vind ik gewoonweg super. Enkel de fan in het zijpaneel....tis niet zozeer de fan die ik hoor (want aan of uit maakt niet zozeer verschil hier) maar het is denk ik ander geluid dat er zijn weg door vind.
Dek ik het "koet" af, dan merk ik enorm een geluidsdaling. Kga mss eens zoeken naar een zijpaneel zonder die fanmogelijkheid.

de één wil een fan in z'n zijpaneel, de andere weer niet...en zo blijven we bezig he :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 22:45:
Heb een "medium" tower, vind ik gewoonweg super. Enkel de fan in het zijpaneel....tis niet zozeer de fan die ik hoor (want aan of uit maakt niet zozeer verschil hier) maar het is denk ik ander geluid dat er zijn weg door vind.
Dek ik het "koet" af, dan merk ik enorm een geluidsdaling. Kga mss eens zoeken naar een zijpaneel zonder die fanmogelijkheid.

de één wil een fan in z'n zijpaneel, de andere weer niet...en zo blijven we bezig he :)
Vriend dit is een topic van 3 jaar terug 8)7

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:44
Icey schreef op 16 april 2004 @ 22:47:
[...]

Vriend dit is een topic van 3 jaar terug 8)7
volgens mij probeert ie het record topic kicken te verbteren :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

laisor schreef op [b]16 april 2004 @ 22:45[/b]:

Gewoon 1x per 2,5 jaar je fans goed smeren :+ of die herriemakende 80mm vervangen voor een wat rustiger lopende 120mm ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 03:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.