Beste 5.1 setje Audigy

Pagina: 1
Acties:

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Ik heb op de HCC een audigy kaart aangeschaft, maar nu heb ik dus ook 5.1 boxen nodig en dat viel nogal tegen heb ik gemerkt. Ik heb natuurlijk eerst na de Creative setjes gekeken, maar dat beviel me uiteindelijk niet. Dus ging ik kijken op labtec's site, maar die hebben helemaal geen 5.1 setjes. Nou oké jammer dan maar naar de site van AltecLancing, wat?!? ook geen 5.1 setjes? Help wat nu oh ja midiland bouwt ze ook. Mwah zag er niet verkeerd uit die 7100 serie, maar heeft iemand betere ideeën voor een setje in die prijs richting?

Verwijderd

[topic=126124]
[topic=273647/1/25]

Verwijderd

Je kan ook gewoon een receiver en gewoon boxen erbij kopen. Heb ik ook gedaan. Ik heb een pioneer vsx 409 gekocht. Die is dan wel prologic maar er zitten wel 5.1 ingangen op dus kan je toch nog genieten van 5.1 en die had ik voor 900 ballen dusss.......

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 21:04 schreef paulhachmang het volgende:
Je kan ook gewoon een receiver en gewoon boxen erbij kopen. Heb ik ook gedaan. Ik heb een pioneer vsx 409 gekocht. Die is dan wel prologic maar er zitten wel 5.1 ingangen op dus kan je toch nog genieten van 5.1 en die had ik voor 900 ballen dusss.......
Is je receiver dan 5.1 kanaals voorbereid (analoog) :?
En heeft die Audigy kaart dan 5 analoge uitgangen :? ik dacht alleen digitaal.

Verwijderd

Je kan gewoon je digitale ook als een analoge gebruiken(gewoon ff instellingen rotzooien) dus dan heb je gewoon drie van die koptelefoonpluggen(weet niet hoe ze in het echt heten) en die stou je dan met behulp van aux kabels in je 6 gaten van je receiver