Nope volgens mij zijn die er niet meer heb al eens gezocht Gewoon wachten op 1.4 als 1.3 je niet bevalt ( 1.3 bevalt alleen noobs
)
hmmm als je oude versie wilt spelen, er draait d8 ik nog wel ergens een beta 5.2 van ZVDK ofsow
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Don't flame me a noobOp donderdag 29 november 2001 20:48 schreef NOxie het volgende:
Nope volgens mij zijn die er niet meer heb al eens gezocht Gewoon wachten op 1.4 als 1.3 je niet bevalt ( 1.3 bevalt alleen noobs)
Tenminste normaal dat als je op het hoofd mikt je daad werkelijk ook ene hs maakt
Alleen klopt het niet dat als je iemand door een muur/krat heen killed je 9 v/d 10 keer ook een hs hebt.
Oh nee, jij bent een echte pro.Op donderdag 29 november 2001 20:48 schreef NOxie het volgende:
( 1.3 bevalt alleen noobs)
Sorry hoor maar dis echt een
beta 1 ook, beta 2 ook.. allemaal tot 1.3Op donderdag 29 november 2001 20:48 schreef NOxie het volgende:
( 1.3 bevalt alleen noobs)
Nee, 1.3 bevat wel meer noobs. Wat zegt zo'n opmerking btw over degene die het zegt. Moet die fantastisch goed zijn etc.. ?? Nee dus. T'is gewoon zo..Op vrijdag 30 november 2001 10:51 schreef Manic het volgende:
[..]
Oh nee, jij bent een echte pro.
Sorry hoor maar dis echt eenopmerking..
Sorry hoor, maar hij owned je @ss. En dat is geen overdrijven, puur de waarheid.Op vrijdag 30 november 2001 10:51 schreef Manic het volgende:
[..]
Oh nee, jij bent een echte pro.
Sorry hoor maar dis echt eenopmerking..
Maarjah, die opmerking klopt voor geen kant.
Iedereen lult altijd dat de nieuwste versie kut is. Mij bevallen ze allemaal
CS roelt gewoon, als je het niet leuk vind ga je maar iemand anders pesten.
Pagina: 1