Wat moet je dan precies doen?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
ik heb net FAQ gelezen van de TFF en daar staat dat je een mailtje kan sturen als je nieuwsposter wil worden
:? Kan ik ook meehelpen?

Iedereen kan helpen door submits in te sturen, maar als je een inhoudelijke bijdrage wil leveren als nieuwsposter kan dat natuurlijk ook. Schrijf een nette mail waarin je vertelt over jezelf, wat je bezig houdt en waarom jij denkt dat je een goede aanvulling zou zijn voor de crew. Je kunt hem dan opsturen naar wouter@tweakers.net en robin@tweakers.net. We verwachten wel dat je minstens 30 posts per maand kunt doen, wat neer komt op zo'n 20 tot 30 minuten per dag. Als wij denken dat jij geschikt bent en we hebben mensen nodig krijg je een proefperiode van 2 maanden, waarin je de kneepjes van het vak leert en waarna we een definitieve beslissing nemen of we met je verder willen.
Ik wil dit mischien doen, maar dan wil ik wel vooraf weten wat je nou precies moet doen, dus als een nieuwsposter eens een fotoverslag kan/wil maken, graag.

Uitgebreid uitleggen is ook goed. ;)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
er wordt nieuws gesubmitted, daar maak jij een net berichtje van en dat post je op de frontpage

that's it in het kort als ik het goed heb

je hoeft er dus niet op uit ofzo ;)

• WaarAnders
maar, moet je nog ergens veeeeeeeeeeeel verstand van hebben of is een normaal ook goed, dat je dan de tekstjes eruit pakt die voor jou geschikt zijn (dus die je begrijpt).

• WaarAnders
kan een nieuwsposter even wat screenshots plaatsen terwijl ze bezig zijn?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je hoeft als nieuwsposter zelf geen onderwerpen te zoeken; deze worden uitgezocht en klaargezet met een bepaalde prioriteit door de redactie. Je mag zelf kiezen welke van de onderwerpen die nog gedaan moeten worden jij gaat verwerken. Wel moet je je houden aan een bepaald schema/rooster van wanneer en hoeveel posts je doet in een week.

De nieuwsposter:

- schrijft een verhaaltje (da's het belangrijkste)
- kiest een quote
- zoekt een plaatje
- maakt eventuele tabellen
- zoekt relateerde items
- zoekt relateerde producten

Alle kennis die je hebt is mooi meegenomen, maar het allerbelangrijkste is dat je snel, kritisch en oplettend kunt lezen en daarna in goed Nederlands een duidelijke samenvatting kunt geven. Je bent na je proeftijd zelf helemaal verantwoordelijk voor de vormgeving en correctheid van de nieuwsposts die je plaatst.

Professioneel Hyves-weigeraar

• WaarAnders
en in die proefperiode kijkt een "afgestudeerde" je posts na ofzo?
Tijd heb ik, zin ook, dus ik probeer het wel of ik in aanmerking kom. Zal ff een mailtje sturen.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:09
Inderdaad, dan zullen je posts eerst gechecked worden door een ervaren nieuwsposter

• WaarAnders
verstuurd ;)
* WaarAnders zegt: Wouter you've GoT mail :o :P

Verwijderd

Lijkt me ook wel wat..

• WaarAnders
is niks voor jou >:) :P ;)
* WaarAnders heeft een concurrent erbij