Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Nee net al teveel gefragd en gebanned van server omdat (als reden ik cheatte)
dus niet maar dat begrijpen die noob admins niet BlaaT
Kom nog wel ff langs..
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Hoelang hou je dat ding online misschien kom ik straks wel ff fraggen
Ik kom er wel een keertje kijken nou oke nu dan maar
OMG.
Wat een newbie admin.
Ben ik net ff aan het spelen (Playster)
Ja hoor, even later..
"Newbie cheater"
OMG, die gast die mij bande, omg.
Dit is dus geen server voor ons, newbies only denk ik zo.
Ik hoor een gast lopen, in dust, bij zen base. Ik hem volgen via a3d, en ja hoor, ik cheat weer
Ga zo door met je
server.
Ff andere key importeren
Wat een newbie admin.
Ja hoor, even later..
"Newbie cheater"
Ik hoor een gast lopen, in dust, bij zen base. Ik hem volgen via a3d, en ja hoor, ik cheat weer
Ga zo door met je
Ff andere key importeren
Hehe maagoed dat ik niet gegaan ben zou ik waarschijnlijk ook gebanned zijnOp donderdag 29 november 2001 20:59 schreef The Fox het volgende:
OMG.
Wat een newbie admin.
Ja hoor, even later..
"Newbie cheater"
Ga zo door met jeserver.
Ff andere key importeren
Op donderdag 29 november 2001 21:02 schreef NOxie het volgende:
[..]
Hehe maagoed dat ik niet gegaan ben zou ik waarschijnlijk ook gebanned zijn
Net ff weer, ze denken idd dat ik cheat
Nou ja, ik kan er wel om lachen. Die gasten kunnen het gewoon niet. Ik schep niet over mezelf op, ik haat het gewoon dat mensen zeggen dat ik cheat. Zo krijg ik geen kans om te laten zien dat ik dat niet ben.
Got en CS servers gaan niet samen
1 woord, newbies daaro..
Sorry, maar ik kan niet anders.
Server is down
bedankt voor de test, ik had de limiet op 10 players staan
bedankt voor de test, ik had de limiet op 10 players staan
BeterOp donderdag 29 november 2001 21:20 schreef Ronnie_T het volgende:
Server is down
Ben ik dan ook geunbanned
LAMER TK'en is lame!!!! oops ik deed ook meeOp donderdag 29 november 2001 21:20 schreef MM- het volgende:
lol was wel noob, net ff met nalin marshall en the foxelkaar beetje tk'en
was omdat het laatste ronde was hoor
hallo
moet toch wat doen op die servers voor wat tegenstand he 
maarja ik was zo slim om nalin's kant te kiezen
maarja ik was zo slim om nalin's kant te kiezen
<admin_n00b-mode>Op donderdag 29 november 2001 20:59 schreef The Fox het volgende:
OMG.
Wat een newbie admin.
Ja hoor, even later..
"Newbie cheater"
Ga zo door met jeserver.
Ff andere key importeren
de_dust:
Ik wist niet dat je iemand kan horen als jij bij de TERR-openening (en kisten) staat en de ander loopt tussen de TERR-base en het begin van de tunnel. Daar zit een muur tussen van ... zeg 50 meter.
Als er mensen zijn die dit kunnen bevesitigen, dan excuseer ik mij voor die ban
</admin_n00b-mode>
Hm is wel mogelijk hoor.. en wie zegt dat ie dat gehoord heeft, misschien wel gewoon geluk?? maar zit maar klein stukje tussen hoor, met mn sblive5.1 en surround hoor ik dat ook wel..Op donderdag 29 november 2001 21:39 schreef Ronnie_T het volgende:
[..]
<admin_n00b-mode>
de_dust:
Ik wist niet dat je iemand kan horen als jij bij de TERR-openening (en kisten) staat en de ander loopt tussen de TERR-base en het begin van de tunnel. Daar zit een muur tussen van ... zeg 50 meter.
Als er mensen zijn die dit kunnen bevesitigen, dan excuseer ik mij voor die ban
</admin_n00b-mode>
Nou simpel, omdat hij zn tegenstander constant door die muur heen volgde toen de tegenstander vanaf de base richting de tunnel liep (zelfs toen hij even een stukkie terug liep), hij kwam de hoek om (bij de tunnel) en direct een headie.Op donderdag 29 november 2001 21:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hm is wel mogelijk hoor.. en wie zegt dat ie dat gehoord heeft, misschien wel gewoon geluk?? maar zit maar klein stukje tussen hoor, met mn sblive5.1 en surround hoor ik dat ook wel..
Dat zeg ik, ik deed het met a3d.. Ik kan me ook wel omdraaien , zodat ik hem niet zie, dan hoor ik hem nog, dan kan het geen wallhack zijn, want ik heb acher in me hoofd geen ogen... Maar ja, dat lijkt ook zo dom.Op donderdag 29 november 2001 21:48 schreef Ronnie_T het volgende:
[..]
Nou simpel, omdat hij zn tegenstander constant door die muur heen volgde toen de tegenstander vanaf de base richting de tunnel liep (zelfs toen hij even een stukkie terug liep), hij kwam de hoek om (bij de tunnel) en direct een headie.
1 ding, dat je me daarom al bant.. Dan blijven er weinig normale spelers over zo
Ik vind je geen eikel ofzo, gewoon een noob adminnetje, die mij ff bannde :d
Pagina: 1