zielige mensen op GoT

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:30
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/335692

MastahBlastah heeft een mooie vrienden :9~ . En ze is ook nog lekker groot geschapen ook :P . En nu heeft ie haar borsten als usericon. Zo kan ie de hele dag virtueel naar z'n vriendin kijken :o . En misschien is de foto op z'n werk wel niet gecropped :+

Maar, lieve kindertjes, natuurlijk begrijpen jullie dat dit niet zomaar kan. Hoe kan een Tweaker nou een lekkere vriendin hebben :? :? Dat pikken we niet!

Na een aantal nog niet zo erge reacties gaat beschuitfluiter in de aanval. Deze nog maagdelijke 20 jarige jongen is uiteraard stinkend jaloers. Hoewel hij nog nooit borsten in het echt heeft gezien, weet ie nu al dat de borsten van de vriendin van MastahBlastah niet echt zijn. Die jongen moet wel heel helderziend zijn! 8-) *D

Vervolgens vind w00dstock eigenlijk wel dat beschuitfluiter gelijk heeft, en dus moet hij dat ook maar vinden. Deze meneer houdt z'n leeftijd lekker geheim, maar ondertussen is ie wel 13 :Y)

Ja jongens! We krijgen fans :o
CrashOne is het ook zeker met 2 bovenstaande figuren eens! Want ja, je moet toch lekker met de crowd mee, en het is nou eenmaal stoer om het met je 'vrienden' eens te zijn |:(

Als laatste doet binne nog ff een duit in het zakje vlak voordat IceStorm er een slotje bovenop gooit.

TRIESTE ROTPUBERS! :r
Zijn jullie nou echt zo kinderachtig dat je niet eens een fatsoenlijke reply kunt geven? Mensen die nog nooit tieten hebben gezien en daardoor stinkend jaloers zijn op iedereen die maar hun pad kruist. Want het kan toch niet dat een ander beter is dan jij !!! :7 Je laat toch niet over je heen lopen? Daarom lekker allemaal flamen op MastahBlastah, net zolang totdat ie zichzelf genoodzaakt ziet zichzelf aan te geven in SU. Ja, post maar lekker allemaal in SU, waarom niet toch! 8-)

Ok, en wat bereiken we nou hiermee? Precies, MastahBlastah zal zich voortaan wel wat minder uitlaten, en met een beetje pech is z'n ego nog flink aangetast ook! Daar doen we het toch voor jongens? :r

En nu wil ik wel ff serieus weten wat jullie ertoe aanzet dit kinderachtige gedrag te vertonen. En ga nou niet dit topic ontwijken, jullie hebben het heust wel gezien, want dit soort titels trekt altijd de aandacht. Wie niet weg is is gezien, ik kom straks nog terug >:)

Await my return })

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08

JJJ

Nou ja, ik denk dat het is omdat die topic in de HK stond. De meesten denken dan dat ze TOTAAL onzinnige dingen kunnen posten...

• Dennis
Op donderdag 29 november 2001 20:34 schreef JJJ het volgende:
Nou ja, ik denk dat het is omdat die topic in de HK stond. De meesten denken dan dat ze TOTAAL onzinnige dingen kunnen posten...
Je vergeet flamerig

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zijn jullie nou echt zo kinderachtig dat je niet eens een fatsoenlijke reply kunt geven?
Ach ja.... lui van onder de 21 lopen alleen hun pik nog maar achterna, gewoon doodzwijgen, kappen ze vanzelf wel.

Voor de kids: nee, het verstand zit niet tussen je benen (als het überhaupt al ergens zit bij betreffende personen...). Voor de dames onder ons: nee, het zit ook niet in het handtasje of de make-up doos.

Maargoed, de kids uit dat topic zijn inderdaad nogal zielig, ze laten zich nogal kennen zo.

Virussen? Scan ze hier!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op donderdag 29 november 2001 20:35 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ach ja.... lui van onder de 21 lopen alleen hun pik nog maar achterna, gewoon doodzwijgen, kappen ze vanzelf wel.

Voor de kids: nee, het verstand zit niet tussen je benen (als het überhaupt al ergens zit bij betreffende personen...). Voor de dames onder ons: nee, het zit ook niet in het handtasje of de make-up doos.

Maargoed, de kids uit dat topic zijn inderdaad nogal zielig, ze laten zich nogal kennen zo.
Wel ja, schraap in 1x een hele leeftijds groep bij elkaar |:( :r

Verwijderd

mjah, ik vind het echt zown,
like I give a fuck topic.
Snap niet dat er zoveel op gereplyt word, en hoezo een mooie vriendin, kun je dat alleen aan dr (')(') zien ofzo? Wie weet wat voor kop dr op staat ;)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08

JJJ

Op donderdag 29 november 2001 20:35 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ach ja.... lui van onder de 21 lopen alleen hun pik nog maar achterna, ...
Idd, scheer ze allemaal maar over 1 kam....

Verwijderd

Het is leuk voor masteblaster dat de tieten van zijn vriendin zijn maar mij maak het niks uit eigenlijk.

• Dennis
Op donderdag 29 november 2001 21:09 schreef DMS het volgende:
Het is leuk voor masteblaster dat de tieten van zijn vriendin zijn maar mij maak het niks uit eigenlijk.
Dus moeten we maar meteen hem afzeiken, vind je ook niet? |:(

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dus moeten we maar meteen hem afzeiken, vind je ook niet? |:(
Nee gewoon zeggen dat is super stoer voor je

• Dennis
Op donderdag 29 november 2001 21:11 schreef DMS het volgende:
Nee gewoon zeggen dat is super stoer voor je
En niet janken dat ze fake zijn :r

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 11:23
[b]Op donderdag 29 november 2001 20:30 schreef
Await my return })

[....]
Ik ben het met je eens, al dat gezeik van iedereen altijd :r

Die jongen is gewoon trots op (de trouwens erg lekkere) borsten van zijn vriendin. Mag ie best vertellen vind ik.

Ben ook trots op de borsten van mijn vriendin, maar die ga ik hier niet posten :9~

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:13 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

En niet janken dat ze fake zijn :r
Maar wat intereseert iemand het wat voor tieten zijn vriendin heeft daar ga je toch uberhoud niet op reageren.

Wat kan ik in vredesnaam op die topic voor zinnigs vermelden.

ALleen leuk voor je of cool

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dennis,

Wat wil je nou? Dat zo'n topic wordt geopend in de HK, en dat er serieus op wordt geantwoord? Vind IMHO dat je dit soort reactie's kunt verwachten! En zeg nou zelf, van zo'n hoge kwalliteit is dat topic ook nou niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 29 november 2001 21:16 schreef Merely het volgende:
Dennis,

Wat wil je nou? Dat zo'n topic wordt geopend in de HK, en dat er serieus op wordt geantwoord? Vind IMHO dat je dit soort reactie's kunt verwachten! En zeg nou zelf, van zo'n hoge kwalliteit is dat topic ook nou niet.
100% correct :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:19 schreef Marv het volgende:

[..]

100% correct :)
Idd, denk eens na |:(

Ik lees het net helemaal, zie niks abnormaals hoor, verveel je je ofzo, of ook jalours ;)

• Dennis
Op donderdag 29 november 2001 21:16 schreef Merely het volgende:
Dennis,

Naar mijn weten is het niet de 1e keer dat er vriendinnen worden afgezeikt.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:25 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Op eigen risico plaatsten noem ik dat, of heb je er traumatisch ervaringen mee ofzo :D

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:25 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Waar wordt die vriendin afgezeken daar dan

ik lees alleen maar dat het niet zijn vriendin is is dat afzeiken?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 29 november 2001 21:27 schreef Oord het volgende:

[..]

Op eigen risico plaatsten noem ik dat, of heb je er traumatisch ervaringen mee ofzo :D
Juist... als je een foto plaatst kun je verwachten dat er altijd wel mensen bijzitten die 'm afkraken... eigen schuld dikke bult 8-)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1