OK, ik heb zelf een Pentium III 866 met 256mb intern. Er zit een NVidia TNT 2 met 32 mb in (rustig,rustig...
) . Mijn vraag is (ook al klinkt ie misschien dom voor sommige mensen): hoe kan ik mijn pc het beste overclocken ? Graag serieuze reacties.
ik ben ook nieuw....maar de search knop is toch niet echt moeilijk te vinden of wel?
Multiplier zal neit gaan, dus FSB in de bios ophoog doen og wat prutsen met jumpertjes... MAar search eens en faq eenz
Zoals ik al zei, ik ben nieuw, dus heb echt geen idee wat FSB is. Voor jullie lijkt het misschien sukkelig, maar ben echt newbie.
Weet niet hoe warm die word maa denk naast het verhogen van je FSB ook aan voltage en multiplier
EN koeling !!
EN koeling !!
I got a problem-solver and its name is revolver
MP op PIII?Op donderdag 29 november 2001 20:31 schreef Dethroned het volgende:
Weet niet hoe warm die word maa denk naast het verhogen van je FSB ook aan voltage en multiplier
EN koeling !!
Dat je nieuw bent is wel duidelijk.... maar what about een duidelijke topictitel? Lees de faq eens.Op donderdag 29 november 2001 20:31 schreef gunmansr het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben nieuw, dus heb echt geen idee wat FSB is. Voor jullie lijkt het misschien sukkelig, maar ben echt newbie.
Als je newbie bent op overclocking gebied dan zou ik eerst maar eens even wat faqs doorlezen dat je ook weet waarmee je bezig bent.
lees gewoon de FAQ van elk forumdeel en de GoT FAQ eens door, dan ben je al ineens een heel stuk wijzer!
tip, lees het boekje van je mainboard, daar staat namelijk alles in wat je nodig hebt om te overklokken, daar staat in wat de FSB is, hoe je die veranderd, daar staat in hoe hoog je voltage kan enz enz.
Als we dat voor elke newbie moesten doen....Op donderdag 29 november 2001 20:35 schreef gunmansr het volgende:
Zal wel eens ff doorsnuffelen, maar tips zijn altijd welkom.
Hoi 
Tip: lees [topic=324186/1/25]
eens goed door. Dan word je vast een hoop wijzer.
Succes
Tip: lees [topic=324186/1/25]
eens goed door. Dan word je vast een hoop wijzer.
Succes
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()