Zielig

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Beetje zielig, deze post. Stond alleen "a" in 1e instantie, zodat-ie de 1e post zou hebben. Daarna wijzigt-ie hem, en nu zit-ie te zaniken dat-ie -1, Trolls krijgt.

Raar hé?

Nou, hij staat nu op 0, kan dus nog wel ff omlaag.

Virussen? Scan ze hier!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
hmm, de initiele reactie was niet echt van hoog niveau, en opmerkingen over de moderaties zijn imho niet echt lekker, maar zelf zie ik inhoudelijk in de tekst die er nu staat niet echt een -1, eerder een 1.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 20:34 schreef Renegade het volgende:
hmm, de initiele reactie was niet echt van hoog niveau, en opmerkingen over de moderaties zijn imho niet echt lekker, maar zelf zie ik inhoudelijk in de tekst die er nu staat niet echt een -1, eerder een 1.
Niet mee eens.

Zo kan ik al mijn posts ook wel gaan editten om de moderatie maar zo gunstig mogelijk te krijgen, wat hier toch zeer overduidelijk de bedoeling was.

Virussen? Scan ze hier!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als wildhagen zegt dat er eerst alleen 'a' stond, dan geloof ik dat. Aan mensen die op deze manier een first post proberen te bemachtigen kan ik me gruwelijk ergeren. Dan maakt het mij persoonlijk echt niet meer uit wat er daarna staat, al schrijft de user een 6 pagina's groot essay over het onderwerp.

Wat mij betreft gaan mensen die op een dergelijke manier posten regelrecht naar -1, en zou ik er zelfs voor pleiten om ze een waarschuwing oid te geven. Nu kunnen we het misschien nog niet hard maken, maar ik kijk rijkhalzend uit naar puntje 17 van het PM voorstel.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Verwijderd

/me agrees with Thor !

Verwijderd

Godsallemachtig, wat heb ik gemist?
Valt er wat te winnen met een first post?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Op donderdag 29 november 2001 21:23 schreef Eggplant het volgende:
Ja wordt elke week een DVD-speler verloot..

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 29 november 2001 21:23 schreef Eggplant het volgende:
True true :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

De 'First Post Etters', laten we ze maar FPE noemen, spelen zich de laatste tijd wel erg vaak in de picture :(
Het lijkt me zinvol bij een FPE maar gelijk een 'copy en quote' te plaatsen hier, dan hebben we het allemaal helder in beeld.

Verder vind ik het (zoals vandaag ook al eens eerder gemeld), dat er best een -1 karmawhore tag iod mag komen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Tja, dat klopt eigenlijk ook wel. Het plaatsen van een initiele nutteloze tekst om die daarna in te vullen met een (al dan niet) zinnige tekst alleen maar om de 1e te zijn is idd niet echt nuttig.

Dan ga ik hem denk ik nu maar es modden :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1