Hoi, ik heb beetje bekeken wat er allemaal stat hiero.. maarre. ik wil XP 1500 proc en ik heb hier nog zat SD RAM liggen.. welk mobo werkt met die 2 het beste?
UTFS
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
ECS K7S5A. Met DDR en SDRAM. Prima bord voor 180 piekies.
iddOp donderdag 29 november 2001 20:22 schreef IvoB het volgende:
en er zit nog gratis SOUND & Netwerkkaart onboard
je breekt me de bek openOp donderdag 29 november 2001 20:22 schreef IvoB het volgende:
Gewoon voor dat ECS bordje gaan, lekker goedkoop ook
Ook wel leuk bordje maar als ik me uit me hoofd zo niet vergis heb dat ding een Via chippie, ik d8 zelfs een KT266, dan ben je toch echt stukken beter uit met die SiS735 chip op dat ECS bordje. Ook het prijsverschil mag er zijn.Op donderdag 29 november 2001 20:26 schreef MVenneker het volgende:
wat about de msi k7v turbo 2 ? die ondersteunt ook sdr he? iemand hier ervaringen mee?
Verwijderd
Uitstekend bordje.. bekend merk en nooit gezeik.. Die heb ik dus ook gekocht voor in me pa's pc. Nooit gezeik gehad.Op donderdag 29 november 2001 20:26 schreef MVenneker het volgende:
wat about de msi k7v turbo 2 ? die ondersteunt ook sdr he? iemand hier ervaringen mee?
Zelf gebruik ik een asus a7v133-raid. Perfecte mobo is alleen wat moeilijker in gebruik dan een msi.. maar ik denk dat opzich wel meevalt.
Nope... Er zit gewoon een KT133A chippie op die turbo2... Op de K7T266 pro2 zit de KT266A chip...Op donderdag 29 november 2001 20:30 schreef caesartje het volgende:
[..]
Ook wel leuk bordje maar als ik me uit me hoofd zo niet vergis heb dat ding een Via chippie, ik d8 zelfs een KT266, dan ben je toch echt stukken beter uit met die SiS735 chip op dat ECS bordje. Ook het prijsverschil mag er zijn.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
K7T Turbo2 (MS-6330 V5.0) Vijfde generatie, dus je mag verwachten dat dit n mooi rijp bordje is, en toch nieuw.
ja ik hoor daar wel goeie geluiden over.. over die k7t turbo2.. hmm en die die ECS K7S5A is niet een optie. ik wil em bestellen bij de groothandel, scheelt geld, en die gasten hebben dat mobootje niet..
Pagina: 1