Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Advance Wars, GoldenSun...dit zijn echte aanraders.
als je van RPG's houd moet je echt goldensun spelen
voor TBS (turn based strategie) is Advance wars the best
als je van RPG's houd moet je echt goldensun spelen
voor TBS (turn based strategie) is Advance wars the best
Bier, Whiskey en Metal!!
Advance wars roels maar die komt pas in Januari in Nederland.. of je moet de import hebben.. van die spellen die je noemde vind ik Doom het beste (heb ik ook) en daarna Mario Kart.. Streetfighter vind ik niet zo bijzonder, maar ik hou ook niet zo van vechtspellen..
Gisteren heb ik golden sun gespeeld.
Echt een mega goeie game..
Ben er nu al helemaal verslaafd aan, leuk verhaal goeie gameplay.
Grote aanrader..
Echt een mega goeie game..
Ben er nu al helemaal verslaafd aan, leuk verhaal goeie gameplay.
Grote aanrader..
If it bleeds, it can be killed!
Verwijderd
Tenzij je Doom echt nu in je verzameling moet hebben of een paar vrienden hebt die Doom ook hebben, zou ik voor MarioKart gaan:
Nieuwe tracks, 4players op 1 cart..ghost-s, timetrial etc
Blijft altijd leuk....Doom is meer een classic die je af-en-toe uitspeeld. MarioKart ben je voorlopig nog een hele tijd zoet mee!
Super Street Fighter 2 Turbo Revival is toch een beetje gedateerd, en aangezien er nog een hoop andere (zeer waarschijnlijk betere) vechtspellen uitkomen....zou ik nog maar ff wachten (doe ik ook, daar niet van =P )
Nieuwe tracks, 4players op 1 cart..ghost-s, timetrial etc
Blijft altijd leuk....Doom is meer een classic die je af-en-toe uitspeeld. MarioKart ben je voorlopig nog een hele tijd zoet mee!
Super Street Fighter 2 Turbo Revival is toch een beetje gedateerd, en aangezien er nog een hoop andere (zeer waarschijnlijk betere) vechtspellen uitkomen....zou ik nog maar ff wachten (doe ik ook, daar niet van =P )
Bedankt voor de tips.
Is Golden Sun al verkrijgbaar of niet
Is Golden Sun al verkrijgbaar of niet
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Hmm, ok, denk dat ik voorlopig dan maar even voor mario kart ga !Op vrijdag 30 november 2001 14:24 schreef CommDante het volgende:
Ja, in US!
Nee, in NL/EUR
In EUR komt 'ie pas 22 Februari volgens gbadome.nl !
Verwijderd
Wario 4 en Mario Kart zijn erg leuk, Doom zou ik niet voor gaan en street fighter is helemaal geen ruk aan, dan kan je liever op Tekken w8en als je een vecht spel wilt teminnste
Verwijderd
Shit... ik kon het vanuit hnog kong krijgen.. mar ik zei mario kart... maar ja ik vind suepr circuit heel leuk, vooral e SNES trakcs waar ik vroeger ECHT verslaafd aan was
Op vrijdag 30 november 2001 23:02 schreef BoboChan het volgende:
Shit... ik kon het vanuit hnog kong krijgen.. mar ik zei mario kart... maar ja ik vind suepr circuit heel leuk, vooral e SNES trakcs waar ik vroeger ECHT verslaafd aan was
Verwijderd
ja sorry, ik ben lomp. ik kon Gold sun krijgen (USA) maar ik wilde super circuit...Op vrijdag 30 november 2001 23:53 schreef BlackMage het volgende:
[..]
vage zin
ik vat er niet zo veel van in iedergeval
Ik heb mario kart ook. hij is wel cool alleen je moet hem niet kopen als je niet kan linken met iemand. single player is echt boring op den duur. En als ik zou kunnen kiezen tussen golden sun en Mario kart dan wist ik het wel : golden sunOp zaterdag 01 december 2001 00:27 schreef BoboChan het volgende:
[..]
ja sorry, ik ben lomp. ik kon Gold sun krijgen (USA) maar ik wilde super circuit...
Golden Sun ken ik niet, Ik heb Mario Kart Super Circuit, en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik die heb gekocht. 
Heb nml ook een link en iemand om tegen te spelen. We hebben beide een cassette
Heb nml ook een link en iemand om tegen te spelen. We hebben beide een cassette
Ik ben nu ook verslaafd aan Golden Sun, en ik heb geeneens een GBA. Kan dus niet in de trein enzo spelen.... wacht eens even, ik heb dus net een zeer goede reden gevonden om een GBA te gaan kopen
Golden Sun rules
Verwijderd
Dave Mirra 2 is goed, zeker omdat je ook al Tony Hawk Hebt.
Harry Potter is is natuurlijk de kersthit van 2001.
Rayman advance heb ik zelf en is een leuke jump and run game.
keuze genoeg!
PS. Doom is direct gepoort vanaf de PC dus valt voor mij tegen
Harry Potter is is natuurlijk de kersthit van 2001.
Rayman advance heb ik zelf en is een leuke jump and run game.
keuze genoeg!
PS. Doom is direct gepoort vanaf de PC dus valt voor mij tegen
Verwijderd
Vond je Doom op de PC dan niet goed 
Of vind je dat je classics moet verkrachten door ze een total make-over te geven
Ik bedoel: Wat had je dan verwacht? Duke Nukem forever met bumpmapping e.d. ?
Of vind je dat je classics moet verkrachten door ze een total make-over te geven
Ik bedoel: Wat had je dan verwacht? Duke Nukem forever met bumpmapping e.d. ?
Pagina: 1