Toon posts:

Zwart/grijs toetsenbord + optische muis, welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik hier een zwarte TFT heb staan, mijn case ook zwart is, past dit wel in het rijtje. Ik wil alleen geen draadloos setje, omdat ik geen zin heb om elke keer die batterijen te verwisselen :z
Welk merk heeft een setje van zwart optische muis en zwart toetsenbord?? Plz help, ik zoek me de pleur*s hier

Zoiets maar dan draadloos please :)

"Logitech Cordless Desktop Optical met draadloze muis en keyboard, zwart"

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/product105.gif

Ik moet er wel bij zeggen: de muis hoeft niet perse optisch te zijn, trackbal of normaal muis is ook prima, als ie maar zwart is en niet 329,- gaat kosten 8-)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Zoiets maar dan draadloos please
"Logitech * veldmuis * Desktop Optical met draadloze muis en keyboard, zwart"
umm... :?

Verwijderd

euhm je zegt het al die van logitech is draadloos en opties en kan je bij aanbiedingen al voor 299,- krijgen zonder aanbieding kost hij 349,- mooi dingetje trouwens zit dr ook aan te denken om hem te kopen :P

Verwijderd

btw dat batterijtje moet je om de 2 of 3 jaar wisselen dus da zal wel meevallen :)

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op donderdag 29 november 2001 20:14 schreef theplayerr het volgende:
btw dat batterijtje moet je om de 2 of 3 jaar wisselen dus da zal wel meevallen :)
Serieus? Mijn Cordless keyboard van logitech (weliswaar niet deze) heeft om de zoveel maanden al weer trek in een nieuw batterijtje

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Op donderdag 29 november 2001 20:14 schreef theplayerr het volgende:
ja? d8 dat je ze na een paar weekjes gamen alweer kan wisselen?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 20:13 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

[..]

umm... :?
Ik zoek een zwart toetsenbord + muis, niet draadloos vanwege batterij problems en dan

muis = optisch
of
muis met trackball
Op donderdag 29 november 2001 20:19 schreef Saddam het volgende:

[..]

ja? d8 dat je ze na een paar weekjes gamen alweer kan wisselen?
ik heb de search gebruikt, men zegt dat die desktop meer verbruikt dan een dildo, nou dan weet je het wel ;)

Verwijderd

de mijne zitten dr nu al meer dan een jaar in en werkt nog perfect en ik ben sys beheerder onderhoud verschillende sites en ben gameprogrammer en jah dat wil zeggen een uurtje of 8 per dag achter de pc dus .......of ik moet een heel vol batterijtje hebben natuurlijk da kan ook :P

Verwijderd

Topicstarter
Maar is 329,- voor een keyboard en muis niet teveel weggegooid geld? Kijk die desktop is wel mooi en prachtig, maar als ik elke week nieuwe batterijen moet plaatsen en ook nog eens 329,- moet neertellen dan heb ik liever een trackbal en een normaal toetsenbord, maar dan wel in de kleur zwart :P

wie o wie kan me helpen :'(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je bedoelt zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.keytronic.com/home/products/pictures/TagAlongB.gif

Te vinden via http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=25767

Verwijderd

Topicstarter
Yep exacyly! nog goedkoop ook, slechts 75,- !
Even kijken of ze er ook 1 hebben met trackball...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm helaas niet, wel irri dit zeg :(
tis ook nooit goed he, denken jullie dan ;)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ga anders even naar Memo Systems (gewoon lopend/fietsend/autorijdend/etc. of via www.memo.nl). Hier hebben ze wel een aantal zwarte toetsenborden (o.a. van Cherry en Memo) en zwarte Trackballs hebben ze sowieso van Microsoft bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp :)
Pagina: 1