4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Laat ik de vraag even anders stellen:
Is een SUPER VCD beter dan een VCD ?
Je geeft de resoluties aan: en ziet dus zelf al: SVCD heeft een veel hogere resolutie.
Maar beide files zijn toch even groot hoor ik je verbaasd denken.
Uiteraard; VCD bestaat al veel langer dan SVCD (vraag me niet naar de aartallen).
Dus wat is het verschil: verbeterde compressie !
Je geeft de resoluties aan: en ziet dus zelf al: SVCD heeft een veel hogere resolutie.
Uiteraard; VCD bestaat al veel langer dan SVCD (vraag me niet naar de aartallen).
eagle
Hogere resolutie is niet alles, als de bitrate lager is. Dan kan de beeldkwaliteit slechter zijn. In mijn vraag heb je de keuze tussen een wat lagere resolutie met een MPEG1 bitrate, of een hogere resulotie, maar dan op halve bitrate, waardoor de beeldkwaliteit minder wordt. Maar welke is nu de beste van de 2?Op donderdag 29 november 2001 19:35 schreef Brothar het volgende:
Laat ik de vraag even anders stellen:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.