[RTCW]AAAARGH kom niet verder

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:25

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Echt klote ik heb dus een poep monster verslagen, ik sta nu in een bos. Ik mag het alarm niet laten afgaan. Eitje toch? Ik loop dus door dat bos een huisje ik knal die knife die ventjes. Netjes geen herrie, loop naar de parasjeut, loop naar het volgende huisje om de berg. Ik schiet de rondlopende wacht kapor, met een sniper rifle. Ik loop naar de bergjes, nu sta ik daar naast de eerste wachttoren, ik kill die gast, en opeens WEHOEHOEOHEHE Kut alarm. Ik denk ff bekijken omgeving. Maar wat ik dus probeer ik kom niet ongezien verder dan die eerste wachttoren. Wat moet ik nu precies doen?

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
*kuch* kijk eerst naar je ondertitel en daarna naar onderstaande link *kuch*

[topic=328423/1/25]

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
die heb ik al behoorlijk doorgelezen maar al die ander gasten zijn hier dus al voorbij

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:52
Lekker boeiend - dat betekend dat ze het al gedaan hebben. DUS: Als jij daar je vraag post weten zij wat je moet doen |:( Maak daar dan niet _nog_ een topic voor |:(

There is no magic.

Verwijderd

Goed, als dit topic dan toch open is...

Verder lopen langs de 'rechterkant' en om de heuvel heen, zo kom je achter de tweede wachttoren. Je kunt nu erg leuk die toren overrompelen, en vanaf daar de brugwachters killen, maar je doel ligt achter de tunnel aan je rechterhand...

Kijk trouwens donders goed uit met quicksave. Ik quicksavede terwijl er ergens een mof op weg was naar de alarmswitch, en dus kan ik het spel niet meer verder spelen. Save even 'met de hand' voor de zekerheid. Zelfs met een cheat kom je er anders niet meer doorheen.

Voorbij de tunnel trouwens goed kijken bij de tweede parachute... ligt een snipers rifle.

Verwijderd

Cloontje, je hebt je antwoord gehad. Ga in de toekomst alstublieft geen onnodige topics openen, kijk eerst bij "search". Mag hier een slotje op want ik raak hier geirriteerd van :r

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Ja heel erg bedankt. Ik ben er door hoor :) Dit is na doom dat ik weer game speel (singelplayer) zonder sjeets :) dus dont be hard on me.

edit:

O ja slotje mag nu wel

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

oki

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.