Ik weet dat dit topic al erg vaak voor bij is gekomen maar. Ik ben niet te spreken over f2s heeft iemand ervaring met een anderen zoals datablocks.
Verwijderd
er zijn er niet zoveel, als je een ECHT goede wilt hebben zul je er toch iets voor moeten gaan betalen
Verwijderd
hij zegt datie dat nie wilOp donderdag 29 november 2001 20:33 schreef -FLoRiaN- het volgende:
F2 toch?
datablocks is NIET toppy. zo niet toppie dat ik het url wat ik ooit es heb aangevraagd al weer kwijt ben...
En f2s zit vol
En f2s zit vol
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
"Goed" en "Gratis" gaan meestal niet samen.... waarom is het toch zo dat mensen goede kwaliteit en service verwachten van een gratis product?
Leg gewoon wat geld op tafel, en dan kun je "goed" krijgen....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Dubbeltje? Eerste rang? Does that rings a bell?Op vrijdag 30 november 2001 13:28 schreef maartena het volgende:
"Goed" en "Gratis" gaan meestal niet samen.... waarom is het toch zo dat mensen goede kwaliteit en service verwachten van een gratis product?
Maar ik ben het met je eens hoor, mensen willen niks betalen en het beste van het beste krijgen. Totdat zij een keer degene zijn die de dienst of service moet leveren, dan moet er opeens betaald worden (of zijn er veel mensen die 1 dag per week onbetaald werken voor hun baas?).
Maar nee, sorry, ik ken sowieso weinig providers bij wie (heel) goed en gratis in dezelfde opmerkingen zitten. Meestal is het goed, of gratis.
Exact expert nodig?
Goed en Goedkoop zul je in de wereld van het Internet echt nooit samen vinden.
Er zijn wel uitzonderingen. Drak.net bijvoorbeeld bood vroeger haar diensten gratis aan aan Paganisten. Er waren echter veel mensen die daar misbruik van maakten, en het was natuurlijk niet eerlijk t.o.v. hun niet-Paganistische klanten, en is die service dus opgehouden.
Mijn domein loopt bij hen voor $55 per jaar. Ik vroeg het online aan, en kon twee minuten later al telnetten, ftpen, poppen enzo. Binnen drie dagen werkte ook de domeinnaam eaglestorm.net. In het half jaar dat ik dat domein nu heb hebben ze één outage gehad, en hun support is heel snel.
Er zijn wel uitzonderingen. Drak.net bijvoorbeeld bood vroeger haar diensten gratis aan aan Paganisten. Er waren echter veel mensen die daar misbruik van maakten, en het was natuurlijk niet eerlijk t.o.v. hun niet-Paganistische klanten, en is die service dus opgehouden.
Mijn domein loopt bij hen voor $55 per jaar. Ik vroeg het online aan, en kon twee minuten later al telnetten, ftpen, poppen enzo. Binnen drie dagen werkte ook de domeinnaam eaglestorm.net. In het half jaar dat ik dat domein nu heb hebben ze één outage gehad, en hun support is heel snel.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Pagina: 1