Toon posts:

RTWC muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaaa ik heb gezocht maar kon niets vinde

Probleem: Als ik RTCW speel dan reageert mijn muis soms niet of pas veel later dan dat ik bewogen heb, ik heb een logitech wingman gaming usb, en een msi k7tm pro mobo. Euh, ook mijn toetsenbord doet vreemd, soms als ik een toets indruk (bijvoorbeeld vooruit lopen) en dan hem loslaat loopt ie nog iets van 0.5 seconden.

Solution? ? ?

P.S Ik heb gezocht op: Opengl mouse en RCTW muis. RTCW mouse, RTCW mouse lag, wolfenstein muis en mouse, op alles nix gevonden... please help

• Shaddeh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-08-2024
Lag :?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Videokaart?

Laatste drivers geïnstalleerd? Laatste DirectX?
Probeer ook eens smooth mouse in het options menu aan/uit te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 19:06 schreef Shaddeh het volgende:
Lag :?
In singleplayer??? SUuuuuuree

Enneuh, drivers zijn nieuw, DX ook, smooth mouse on and off geweest, echanche pointer precision in windows on and off geweest. All nogo.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het ongeduld maar ik wil heel graag spele

niemand die iets weet?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, het is onderhand vrijdag en nog niemand met een oploissing?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
had het zelfde probleem :/ geen oplossing nog :(

• Zazz
  • Laatst online: 14-01 23:40
Ik had het zelfde probleem, na windows opnieuw te installen was het over. Vreemd, maar het werkte wel...

Verwijderd

Kdenk niet dat veel mensen er dat voor over hebben, hier moet een andere oplossing voor zijn! heb je al eens geprobeerd om nieuwe drivers voor die usb muis van je te installen? Ik heb ook een usbmuis van logitech, maar ik gebruikt de standaard win2k en xp drivers. Ik heb dat probleem verder ook niet!

Verwijderd

Topicstarter
Alle fucking drivers geprobeerd :( Zowel voor de muis als de USB controller (standaard, alle via versies) nix helpt :(

• SaURoN
  • Niet online
Iemand nog een andere oplossing!?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ja, dezelfde oplossing die ze mij gaven: het ligt aan je systeem. Dus het antwoord is, koop een nieuwe pc. Rare mensen lopen hier rond. Bij mij crasht de boel als ik tijdens het spelen een spel probeer te laden. Denk dat het aan de Radeon8500 ligt, misschien aan de trueform ofzo die aanstaat. En wat is je framerate tijdens het spelen? type maar eens in:
~
/cg_drawfps 1
~

MechWarrior || Monsters Game

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Wat zijn je system specs?

:)
Pagina: 1