Toon posts:

welk ledje waar? 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo guys daar ben ik weer.

ik wil de mensen van harte bedanken die mijn vanmiddag geholpen hebben. Maar ik heb toch nog een stom probleempje, maakt het uit hoe het ledje staat ik bedoel met + en - zo ja heeft iemand van jullie een idee hoe dat zit.

mobo ECS k7s5a

Verwijderd

Maar ik heb toch nog een stom probleempje, maakt het uit hoe het ledje staat ik bedoel met + en - zo ja heeft iemand van jullie een idee hoe dat zit.

mobo ECS k7s5a
Wat is nou het probleem van het ledje :?

• Shaddeh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-08-2024
Ja het maakt uit, want een ledje werkt als een diode en het laat de stroom dus alleen door van 1 kant. Dus verkeerd om betekend geen gesloten stroomkring.

Verwijderd

Topicstarter
dus ik moet gewoon proberen bij welke kant hij het doet
en als hij het niet doet hoor je dan piepjes want dat hoor ik nu

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 18:13

TrailBlazer

Karnemelk FTW

lijkt me sterk dat je piepjes hoort als je je ledje fout aansluit denk dat je een ander probleem hebt

Verwijderd

Topicstarter
wat dan geheugen ofzo?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 18:13

TrailBlazer

Karnemelk FTW

moet je ff kijken in het boekje van je mobo staat wat welke piepjes betekene als het goed is in gewoon alles eruit slopen behalve videokaart en dan booten kijken of hij dan wel wil

Verwijderd

De platte kant v.e. ledje is dacht ik de min, maar jij moet waarschijnlijk een stekkertje op het moederbord plaatsen. Daar is het gekleurde draadje de plus. Op het moederbord staat hopelijk een + aangegeven. :D

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
je kan het toch ook gewoon ff proberen, volgens mij gaan die dingen er echt niet stuk van.

Trouwens de rest van de draadjes hadden wel een plaats op het bord ???? :? :?

Wel vreemd dat het 2 ipv 3 was :? (voor het ledje) Ik heb dat echt nog nooit mee gemaakt, en voor zover ik weet is het ook een universeel iets

Mischien een beetje |:( geweest die mobo bouwers???

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Pagina: 1