Zoals bij zoveel zoekmachines, worden er bij het typen van 1 woord al gauw honderden tot duizenden pagina's gevonden. er zijn dan wel van die commando's als 'AND' en 'OR' maar ook met die heb je niet altijd raak...
Daarom introduceer ik: maak je eigen SQL-opdracht
Er moet natuurlijk wel wat beveiliging vooraf gaan, want de opdracht 'DELETE' is niet echt bevorderend voor dit forum
Maar je zou dan zoiets kunnen doen:
Hierboven een niet al te serieus voorbeeld, maar het geeft even aan hoe zoiets in elkaar zit.
Niet iedereen zal hier gebruik van maken maar het isvooral handig voor die mensen zoals ik die graag de database even willen doorspitten met bepaalde 'syntax'-en.
Ik weet niet of jullie eigenlijk wel SQL gebruiken (neem aan van wel), maar wat vinden jullie hiervan?
Daarom introduceer ik: maak je eigen SQL-opdracht
Er moet natuurlijk wel wat beveiliging vooraf gaan, want de opdracht 'DELETE' is niet echt bevorderend voor dit forum
Maar je zou dan zoiets kunnen doen:
code:
1
| SELECT * FROM forum WHERE tekst LIKE <expressie's> ect ect AND x=bla bla OR y=blablo |
Hierboven een niet al te serieus voorbeeld, maar het geeft even aan hoe zoiets in elkaar zit.
Niet iedereen zal hier gebruik van maken maar het isvooral handig voor die mensen zoals ik die graag de database even willen doorspitten met bepaalde 'syntax'-en.
Ik weet niet of jullie eigenlijk wel SQL gebruiken (neem aan van wel), maar wat vinden jullie hiervan?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!