uhhm vanwege wat buffer problemen met windows xp en mijn brander wil ik alles even optimaal gaan configureren....
ik heb:
1x UDMA 66 controller met 2 ide aansluitingen
1x mobo p3b-f met 440bx chipset en 2 ide aansluitingen
en als apparaten:
1x IBM 60GXP 60Gb
1x IBM 13 GB oud
1x Plextor 12x10x32x
1x Philips 48x
hoe moet ik dit nu optimaal op elkaar aan sluiten?
heb een bigtower en dus extra lange ide kabels gehaald dus alle combinaties zijn mogelijk...
dacht zelf aan het volgende:
udma aansluiting 1: HD IBM 60GXP + Philips 48x
udma aansluiting 2: HD IBM oud + Plextor
dit omdat ik dan on the fly met volledige buffer en dma aan kan branden... en ook van me hd af kan branden met dma aan en volledige buffer...
iemand die mij een betere oplossing kan geven? of is dit al ok....
momenteel heb ik namelijk dus win xp draaien en die zet mijn mobo ide poort 2 op PIO mode en de andere op DMA if available... daarom heb ik ze ff niet gebruikt...
ik heb:
1x UDMA 66 controller met 2 ide aansluitingen
1x mobo p3b-f met 440bx chipset en 2 ide aansluitingen
en als apparaten:
1x IBM 60GXP 60Gb
1x IBM 13 GB oud
1x Plextor 12x10x32x
1x Philips 48x
hoe moet ik dit nu optimaal op elkaar aan sluiten?
heb een bigtower en dus extra lange ide kabels gehaald dus alle combinaties zijn mogelijk...
dacht zelf aan het volgende:
udma aansluiting 1: HD IBM 60GXP + Philips 48x
udma aansluiting 2: HD IBM oud + Plextor
dit omdat ik dan on the fly met volledige buffer en dma aan kan branden... en ook van me hd af kan branden met dma aan en volledige buffer...
iemand die mij een betere oplossing kan geven? of is dit al ok....
momenteel heb ik namelijk dus win xp draaien en die zet mijn mobo ide poort 2 op PIO mode en de andere op DMA if available... daarom heb ik ze ff niet gebruikt...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)