[vs.net] Draait ook op win98 se ???

Pagina: 1
Acties:

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 19:10

Virgil

We're not alone

Topicstarter
Draait Visual Studio.NET ook op windows 98SE. Ik krijg de balen namelijk van win2kAS. Supersloom en zelfs met extra mbram en al die cfg's krijg ik hele tijd MDM.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Draai dan ook geen AS |:( op een werkstation, als je er toch geen ruk aan hebt..

Onder win2k pro iig geen probleem, en MDM wordt standaard geactiveerd door VS.NET.

onder 98 weet ik niet, maar het zal me niet verbazen als de helft van je ontwikkelomgeving dan niet beschikbaar is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 19:10

Virgil

We're not alone

Topicstarter
Ok, bedankt (EDIT)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

onder 98/ME wordt zover ik weet alleen de runtime gesupport, vs.net draait met 95% zekerheid alleen op NT achtige systemen.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 17:42

Gerco

Professional Newbie

Ik heb ook gehoord dat het ALLEEN op NT werkt. 98 is geen stabiel ontwikkelplatform volgens MS (en ze hebben gelijk)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd om VS.NET 7 beta 2 onder ME te installeren, maar dat vertikt 'ie. Je hebt idd NT, 2000 of XP nodig.

Wel een erg prettige ontwikkelomgeving trouwens, ook al doe je nog niks met .NET. 't Is nu m'n standaard omgeving voor ASP. :)

• gotcha
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 18:20
Wel een erg prettige ontwikkelomgeving trouwens, ook al doe je nog niks met .NET. 't Is nu m'n standaard omgeving voor ASP.
als 't stabiel en bugvrij zou zijn wel ja... ben momenteel bezig met een project waarin we o.a. gebruik maken van ASP.NET maar zowel bij het bewerken van aspx als gewone asp files weet VS.NET er regelmatig een zootje van te maken :'(
hoop dat beta 3 verbetering brengt... wat eigenlijk is VS.net best wel cool :)

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 22:01 schreef gotcha het volgende:
hoop dat beta 3 verbetering brengt... wat eigenlijk is VS.net best wel cool :)
Beta 3 komt/is er niet. de RC release is er wel al 'n tijdje though.
Pagina: 1