spray om CD-R's te beschermen...

Pagina: 1
Acties:

• ddofborg
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 09:52
weet iemand of er een soort spray bestaat, waarmee je bovenlaag (datalaag) van je CD-R kan besprayen, zodat die minder snel kapot gaat.

ik heb 2 jaar terug zoiets op HCC gezien, maar sinds dien nooit meer. weet iemand of zoiets ergens te koop is, en of het goed werkt...

Verwijderd

ja stom dat ik hier nu nog op reageer mja heb er wel intresse bij ( heb al zoveel frisbee's hiero )

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10

CyBeRSPiN

sinds 2001

beetje vreemd verhaal.. je kunt beter fatsoenlijke cd-r's kopen, of je cdr's 1x per jaar overfikken als het écht nodig is..

Verwijderd

De bovenlaag is niet de datalaag, de bovenlaag is een beschermlaag. Maar zon spray lijkt me ook wel gaaf, kan je mooie graffiti gaan maken op je cdtjes >:)

Verwijderd

ja ga je van links naar rechts sprayen en weer trug tot je cd vol gesprayd is

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-04 02:02
haarlak >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 09:18 schreef kreischer2000 het volgende:
De bovenlaag is niet de datalaag, de bovenlaag is een beschermlaag. Maar zon spray lijkt me ook wel gaaf, kan je mooie graffiti gaan maken op je cdtjes >:)
??

als jij op de bovenkant van een cd een kras zet, dan krijg je meteen allemaal van die kleine zilver stukjes!
doe je dit op de onderkant van de cd dan heb je dat niet! dan kras je alleen maar in het plastic

je kan natuurlijk ook gewoon een spuitbus pakken die al je cd's blauw of zwart spuite... weet niet of ze dan nog goed leesbaar zijn, maar als je met een stift op een cd schrijft kan je het ook nog lezen (dus waarom niet als je hem helemaal kleurt)
Pagina: 1