had m'n vorige HD naar de knoppe en krijg door garantie dus een nieuwe. Een 12,5 GB 5400rpm. Het is dus praktisch een nieuwe schijf. Ik wou graag een nieuwe schijf kopen en iemand anders wou wel mijn schijf overnemen. Dat komt mij wel aardig goed uit, want dat scheelt mij weer wat geld. Maar wat zou ik hiervoor kunnen vragen? Weet het merk niet...ja kan ff m'n kast los trekken maargoed ga er maar vanuit dat het een 'goeie' HD is.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
jah uh merk is toch wel belangrijk, maar ik zou ff kijken op de pricewatches en dan ff kijken wat een zo'n schifje gemiddeld kost en dan vraag je voor jou schijfie ongeveer 3/4 van prijs. maar ja wie wil tegenwoordig nog een 12,5 gB 5400 rpm schijf iedereen wil een veeeeeeeel GB 7200 rpm schijf
Verwijderd
Ehum... niet iedereen!Op donderdag 29 november 2001 18:06 schreef -_SuPeRiOr_- het volgende:
jah uh merk is toch wel belangrijk, maar ik zou ff kijken op de pricewatches en dan ff kijken wat een zo'n schifje gemiddeld kost en dan vraag je voor jou schijfie ongeveer 3/4 van prijs. maar ja wie wil tegenwoordig nog een 12,5 gB 5400 rpm schijf iedereen wil een veeeeeeeel GB 7200 rpm schijf
Die is al vol genoeg...Op donderdag 29 november 2001 18:05 schreef pier het volgende:
Post hier je "Hoeveel is dit nog waard?" vragen
deze thread kan zo weer weg als ik een prijsje weet...heb al in de pricewatch gekeken...maar 200 piek is dat niet wat te veel om te vragen
Vraag d'r honderd piek voor, krijg je dat dan moet je glimlachend en fluiten weglopen... Om maar een uitdrukking letterlijk uit het engels te vertalen
In de pricewatch staan 10Gb disks voor ongeveer 200 piek.
Aangezien je een nieuwe hebt gekregen door garantie betekent dat dus dat ie nog maar een geringe garantie heeft omdat je garantie niet opnieuw ingaat bij het krijgen van een nieuwe.
125,- lijkt me een redelijke prijs dan.
voor dat geld zou ik em niet wegdoen trouwens.
En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden 400 piek betaalde voor een quantum 13,3Gb 5400rpm
Aangezien je een nieuwe hebt gekregen door garantie betekent dat dus dat ie nog maar een geringe garantie heeft omdat je garantie niet opnieuw ingaat bij het krijgen van een nieuwe.
125,- lijkt me een redelijke prijs dan.
voor dat geld zou ik em niet wegdoen trouwens.
En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden 400 piek betaalde voor een quantum 13,3Gb 5400rpm
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()