ik wil zo ff mijn kabelz rounden om die airflow te upgraden en omdat dat gewoon mooier is:P, maar je moets toch bij de rode kabel beginnen (nummer 1) en dan om de vijf scheuren/snijden of toch niet:?
ow, dacht toch van wel, had laast een topic gelezen, en die gast zei iets van dat er tuzzen elke draad een aardedraad zat ofzoiets en dat moacht nite zichzelfaanrakuh, maare k weet het eigenlijk ni meer:Z
per 1 of 2 kan ook mooi, daarna gewoon intapen/tie wraps
Verwijderd
als je het goed doet, en dat doe je (
)dan maakt het helemaal niks uit welke draden je pakt, want dan raakt geen enkele (kale) draad een andere draad. Zelf al meerdere keren gedaan en absoluut geen problemen ondervonden.
Je moet gewoon secuur werken met een heel dun mesje(zo`n uitschuif stanley mesje ofzoiets)en dan is er niks aan de hand.
Je moet gewoon secuur werken met een heel dun mesje(zo`n uitschuif stanley mesje ofzoiets)en dan is er niks aan de hand.
k heb net zelf een topic daarover gehad (afgelopen week) en, heb handigst is, 2 kabeltjes tegelijk, met b.v. de achterkant van een scherp (behang-/stanley-)mesje. als je gewoon met het snijvlak ut doet, dan snij je snel in de draadjes zelf, dan kan je dus wel problemen krijgen.
<edit>
[topic=330002]
</edit>
<edit>
[topic=330002]
</edit>
Verwijderd
pak een aardappelschilmesje,
maak een klein sneetje van ongeveer 2cm tussen elk draadje.
ff los scheuren, en plakken maar!!!!!
zo heb ik het ook gedaan, geen probleem
maak een klein sneetje van ongeveer 2cm tussen elk draadje.
ff los scheuren, en plakken maar!!!!!
zo heb ik het ook gedaan, geen probleem
Verwijderd
Wat een onzin.Op donderdag 29 november 2001 17:59 schreef jimtegoesdj het volgende:
ow, dacht toch van wel, had laast een topic gelezen, en die gast zei iets van dat er tuzzen elke draad een aardedraad zat ofzoiets en dat moacht nite zichzelfaanrakuh, maare k weet het eigenlijk ni meer:Z
Gewoon doorsnijden naar fijnheid.
Ik doe het met een grote naald, dan kun je iig niet in de draad snijden.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Ik pak er gewoon een klein stanley mesje voor en snij ze allemaal los van elkaar... Nog geen enkel probleem mee ondervonden eigenlijk
Bij een ATA66/100 kabel werkt om de 8 goed... bij 'gewone' IDE kabels (40-aderig) heb ik om de 4 gedaan.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Bij ATA 100/66 kun je idd beter om de 4 ofzo doen. Een 40-aderige kabel kun je zelfs nog wel allemaal apart doen (heb ik ook gedaan, wat een *** werk!
)
Ben bij floppykabel zo begonnen, ff later per 2 gedaan, en toen per 4 (werd het een beetje zat). Kabel ziet er dus behoorlijk brak uitOp vrijdag 30 november 2001 09:22 schreef Froggie het volgende:
Bij ATA 100/66 kun je idd beter om de 4 ofzo doen. Een 40-aderige kabel kun je zelfs nog wel allemaal apart doen (heb ik ook gedaan, wat een *** werk!)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
heb per 1 gedaan.
Duurde wel lang, maar is wel goed resultaat!
Doe de ATA 100 wel per 2 of 3 ofzo, duurt anders te lang!
Duurde wel lang, maar is wel goed resultaat!
Doe de ATA 100 wel per 2 of 3 ofzo, duurt anders te lang!
Heb mn ATA33 kabels een per stuk geround, wat een tering werk. Toen ik klaar was sloeg mn IDE controller ook nog telkens vast
Ik heb een keer een 80-aderige kabel met een stanley-mes bewerkt, maar dat was niet zo'n succes :o!!!
Daarom heb ik een nieuwe moeten halen (
), en daar ben ik met een kopspeld gaan prikken. Dat ging echt perfect: geen doorgesneden aders, en nu heb ik fijn alle kabels geround
.
Daarom heb ik een nieuwe moeten halen (
Dat is dan een geeltje stuff die ik in me eigen zak gestoken heb door het zelf te doenOp vrijdag 30 november 2001 09:34 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Ik heb ze gewoon rounded gekocht op de hcc beurs 25 piek bij oc shop koopie
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
tjsa..sommige houden het simpel heOp vrijdag 30 november 2001 09:34 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Ik heb ze gewoon rounded gekocht op de hcc beurs 25 piek bij oc shop koopie
Pagina: 1