wel of niet ADSL in Nieuwland? (Amersfoort)

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:32
Gister zag ik tot mijn grote blijdschap dat ik in februari ook in aanmerking kom voor MXStream van KPN.
Ik heb nu een Wanadoo Basic abonnement dus dat zal wel een verademing zijn *D

Maar nu, een vriend van me werkt bij Planet Internet in Amersfoort (hoofdkantoor dus) en die zegt dat er de verhalen gaan dat KPN de telefooncentrales niet allemaal gaat opleveren die in de planning staan. Is dit waar? Want als dit zo is ga ik echt ZWAAR en ZWAAR balen, want ik zit al een jaar op ADSL te wachten.

Zeg asjeblieft dat dit gelul is!! :P

Join het GoT Pulse-Team!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 29 november 2001 17:52 schreef DenMan het volgende:
Gister zag ik tot mijn grote blijdschap dat ik in februari ook in aanmerking kom voor MXStream van KPN.
Ik heb nu een Wanadoo Basic abonnement dus dat zal wel een verademing zijn *D

Maar nu, een vriend van me werkt bij Planet Internet in Amersfoort (hoofdkantoor dus) en die zegt dat er de verhalen gaan dat KPN de telefooncentrales niet allemaal gaat opleveren die in de planning staan. Is dit waar? Want als dit zo is ga ik echt ZWAAR en ZWAAR balen, want ik zit al een jaar op ADSL te wachten.

volg je de beurs??? kijk dat bedoel ik :)

• Denman
Op donderdag 29 november 2001 18:17 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

volg je de beurs??? kijk dat bedoel ik :)
Ik hoef de beurs niet eens te volgen, het is elke dag op het journaal ;)

Maar het zou wel fijn zijn als ze daar duidelijkheid over geven. De postcodecheck zegt nl. dat ik het in februari kan krijgen, maar dan vind ik ook dat ze het na moeten komen en dan niet duizenden mensen op een verkeerd been zetten.

Bij Planet wordt het nl overal rondgebazuind, maar bij KPN houden ze het binnensmonds??

Join het GoT Pulse-Team!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Op donderdag 29 november 2001 20:21 schreef DenMan het volgende:

[..]

Ik hoef de beurs niet eens te volgen, het is elke dag op het journaal ;)

Maar het zou wel fijn zijn als ze daar duidelijkheid over geven. De postcodecheck zegt nl. dat ik het in februari kan krijgen, maar dan vind ik ook dat ze het na moeten komen en dan niet duizenden mensen op een verkeerd been zetten.

Bij Planet wordt het nl overal rondgebazuind, maar bij KPN houden ze het binnensmonds??
Ik heb hier in Hoogeveen, (jawel waar de Rendo.dekooi.nl zit). MXstream aangevraagd het zou hier eind december beschikbaar zijn. Maar de garantie dat het daadwerkelijk komt kunnen ze helaas niet geven, er moet van alles doorgemeten worden etc. Zou wel handig zijn als ze hier iets duidelijker over zijn en welke centrales nu wel en welke niet omgebouwd gaan worden.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Denman
Yeah, inderdaad. Maar ja, als ze een bepaalde centrale niet gaan ombouwen, moeten ze bij de postcodecheck op de site ook niet gaan zeggen:

JE KAN MXSTREAM KRIJGEN!!! (uitroepteken, uitroepteken, blij, blij, joepie!)

terwijl ze het misschien niet eens zeker weten :(

En van die geruchten dat ze sommige centrales niet gaan opleveren word ik een beetje bang :?

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

die zegt dat er de verhalen gaan dat KPN de telefooncentrales niet allemaal gaat opleveren die in de planning staan. Is dit waar? Want als dit zo is ga ik echt ZWAAR en ZWAAR balen, want ik zit al een jaar op ADSL te wachten.

HET IS GELUL ....
nee even zonder dollen ik geloof het niet !!!
ik heb me al op gegeven bij planet !!
en in de brief staat dat ze verplicht zijn om
het binnen 3 MAANDEN te leveren dus uiterlijk 27 feb.
heb ik adsl in kattenbroek, zelfde centrale als jou !

Groeten Hans

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Zelf woon ik ook in Nieuwland en zit ook al een heeeeele tijd op ADSL te wachten. Een maand of twee geleden heb ik via mijn werk contact gehad met de dealerhelpdesk van KPN. Deze vertelde mij dat het in Nieuwland PER DEFINITIE niet mogelijk zou gaan zijn om ADSL aan te gaan bieden, om het simpele feit dat we gewoon te ver van de centrale zitten. Daarom is het nog wel mogelijk te ADSL'en in Kattenbroek en Hoogland, maar NIET in Nieuwland. Zolang ADSL in de huidige vorm blijft bestaan was het volgens deze KPN'er gewoon technisch niet haalbaar.
Ook ik zag een paar weken geleden dat op de Mxstream website bij de postcodecheck ineens een aanduiding stond dat er WEL ADSL gaat komen.
Sowieso weer een lekkere tegenstrijdigheid van KPN (zoals wel vaker) dus ik ga die :r-dealerhelpdesk maar weer eens even bellen....

P.S. Casema ontkent nu ineens dat ze in Nieuwland kabelinternet aanbieden... Dealerhelpdesk: "nee meneer, toen u een halfjaar geleden zag dat het wel mogelijk was zult u wel de verkeerde postcode hebben ingevoerd. En andere aansluitingen in Nieuwland kunnen toch écht niet bestaan"...

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Maar nu, een vriend van me werkt bij Planet Internet in Amersfoort (hoofdkantoor dus) en die zegt dat er de verhalen gaan dat KPN de telefooncentrales niet allemaal gaat opleveren die in de planning staan.
Ik woon in Maarssen, het was hier gepland voor augustus.
Nog steeds niks, word misschien januari, als ik geluk heb

• Denman
Mjah, nog grappiger was dat ik me wou aanmelden voor Wanadoo Premium (ook kut, maar niet zo kut als Basic) dus ik bel ff de helpdesk van Wanadoo. Ik krijg een vrouwtje aan de telefoon:

Ik: kan ik Wanadoo Premium krijgen als ik al Basic heb, ongeacht waar ik woon?
- Ja hoor, altijd.

Ik: en hoe moet ik me aanmelden dan?
- dat kan ALLEEN per brief meneer.

Ik: ok, bedankt.

Ik hang op, en surf naar hun site. BLIJKT dat ik me daar ook aan kan melden!! dat is dus al 1 tegenstrijdigheid. Maar het leuke is: ik vul mijn postcode in voor de postcodecheck, zegt ie dat ik nog helemaal geen Wanadoo kan krijgen in Nieuwland!! Ik HEB het al! da's dus foutje 2. Het klopt echt van geen kant daar. :(

Ik ben dan ook zwaar en zwaar ontevreden over wanadoo, en ik ga mijn abonnement gewoon opzeggen, en hopen dat KPN snel ADSL levert hier in Nieuwland |:(

Join het GoT Pulse-Team!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
In een van de gaten naast Amersfoort (Leusden) staat het ook gepland voor die tijd...is het dan eindelijk zo ver :z

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 20:14 schreef Korakal het volgende:
Deze vertelde mij dat het in Nieuwland PER DEFINITIE niet mogelijk zou gaan zijn om ADSL aan te gaan bieden, om het simpele feit dat we gewoon te ver van de centrale zitten.
heb je al bericht over een eventuele aansluiting
ik heb vandaag de brief ontvangen dat ze de lijn gaan
testen (ik woon in kattenbroek btw)

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
tegen een vriend van mij is verteld dat het in een gedeelte van nieuwland niet mogelijk is vanwege het feit dat er glasvezel tot aan de meterkast ligt. Om die reden is er geen MxStream mogelijk op de telefoonlijn.. :?

ik zei al tegen hem: Vraag dan maar of ze die glasvezel een meter doortrekken.. :7

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Pagina: 1