Is er al iemand die een oplossing heeft gevonden voor het stotteren van mp3,s etc door de a7a266 in combinatie met het i-panel ik heb de bekende mods al toegepast maar dan kan ik het mode select knopje niet meer bedienen.
Dit zou echt opgelost zijn met het nieuwere model Ipanel met de grotere knopjes.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Nou, hij is gewoon bij de Regenboog verkrijgbaar.
Heb er al een aantal met dit Ipanel gezien en die hadden nergens meer last van.
Heb zelf ook een CUSL2-C board gehad met het oude model en had ook deze problemen. (wel alweer een tijd geleden dat ik Intel had.
) Mod hielp bij mij ook niet. Had van ellende dat ding weer doorverkocht.
Heb er al een aantal met dit Ipanel gezien en die hadden nergens meer last van.
Heb zelf ook een CUSL2-C board gehad met het oude model en had ook deze problemen. (wel alweer een tijd geleden dat ik Intel had.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
ik heb net even bij de regenboog gekeken en dat is dus degene wat ik ook heb .(hoe voeg je trouwens een plaatje toe?)
Ik bedoel dus dat Ipanel met die grotere knopjes. Niet met die kleine knopjes.
Die kleine knopjes zijn ongeveer 3-4mm en die grote toch wel zo'n 7mm in doorsnede.
Overigens het plaatje van de regenboog klopt niet altijd met wat je krijgt.
Die kleine knopjes zijn ongeveer 3-4mm en die grote toch wel zo'n 7mm in doorsnede.
hee die heb ik ook, schijnt officieel niet van anus te zijn, heb heb met een cusl-2c en ook probs, maar na mods van onderstaande (goed uitvoeren!!, goed kijken waar alles moet, ervoor erna, etc!!) geen prob, echt lekker apparaatje..Op donderdag 29 november 2001 18:04 schreef Rick2001 het volgende:
Ik bedoel dus dat Ipanel met die grotere knopjes. Niet met die kleine knopjes.
[afbeelding]

de uit te voeren mods, wel allebij!, kosten 35 cent toen bij electroboer.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Deze versie bedoel ik dus inderdaad.Op donderdag 29 november 2001 22:09 schreef psygho het volgende:
[..]
hee die heb ik ook, schijnt officieel niet van anus te zijn, heb heb met een cusl-2c en ook probs, maar na mods van onderstaande (goed uitvoeren!!, goed kijken waar alles moet, ervoor erna, etc!!) geen prob, echt lekker apparaatje..
[afbeelding]
de uit te voeren mods, wel allebij!, kosten 35 cent toen bij electroboer.
[afbeelding]
Ikzelf heb die andere 1e versie gehad van ASUS zelf, en daar was het probleem nog na de modificaties. (Ik hoor genoeg van electronica af te weten om dit goed gedaan te hebben.
Deze nieuwere (niet) ASUS versie zou dus wel moeten werken zoals ik het al zei. (Heb het zelf gezien dat het werkte.)
Pfff, had ik maar stutter-problemen. Dat zou betekenen dat m'n computer in ieder geval nog opstart als ik het ding heb aangesloten...
Erg klote, m'n mobo heeft wél ondersteuning voor de I-Panel maar zodra ik 'm aansluit start de PC niet op. Nog geen piepje...
Erg klote, m'n mobo heeft wél ondersteuning voor de I-Panel maar zodra ik 'm aansluit start de PC niet op. Nog geen piepje...
Da's inderdaad wel een erg vreemd probleem.
Heb je het ook al met een andere bios versie geprobeerd ? Tegenwoordig zitten er opties in je bios bij om dingen intestellen voor je Ipanel. (In mijn CUSL2-C tijd was dit er nog niet.)
Als het werkt en je ziet een optie AUTO UPDATE staan, zet die dan uit want dit is dus het probleem wat het Ipanel heeft. De stutter mod is bedoeld om de tijd dat de uitlezing duurd, wat het IPanel van het mainboard vraagt, te verkorten.
Heb je het ook al met een andere bios versie geprobeerd ? Tegenwoordig zitten er opties in je bios bij om dingen intestellen voor je Ipanel. (In mijn CUSL2-C tijd was dit er nog niet.)
Als het werkt en je ziet een optie AUTO UPDATE staan, zet die dan uit want dit is dus het probleem wat het Ipanel heeft. De stutter mod is bedoeld om de tijd dat de uitlezing duurd, wat het IPanel van het mainboard vraagt, te verkorten.
Mijn mobo zou rechtstreeks uit de fabriek de I-Panel al ondersteunen... niet dus.
Ik kan het wellicht nog wel eens een keer proberen want ik heb nu wel een nieuwe BIOS-versie. Maar ik voel de bui al hangen...
Ik kan het wellicht nog wel eens een keer proberen want ik heb nu wel een nieuwe BIOS-versie. Maar ik voel de bui al hangen...
Ik heb bijde mods toegepast dan stootert die inderdaad niet meer maar dan werkt je mode knopje ook niet meer dus zit die er nog voor niks in!
hehe bekend probleem, voer bijde fixes uit en het moet gewoon werken, heb er zowiesoo 4 mensen geholpen met dit zelfde probleem door ze beide fixes te te laten passen..Op donderdag 29 november 2001 22:32 schreef Brian Dickens het volgende:
Pfff, had ik maar stutter-problemen. Dat zou betekenen dat m'n computer in ieder geval nog opstart als ik het ding heb aangesloten...
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Nee hoor werkt gewoon wel.. je moet wel kijken of je echt alles goed hebt, dus na die condensator pas de weerstand, was ook mijn probleem, kwam ik oop pas later achterOp vrijdag 30 november 2001 14:11 schreef m.tiehuis het volgende:
Ik heb bijde mods toegepast dan stootert die inderdaad niet meer maar dan werkt je mode knopje ook niet meer dus zit die er nog voor niks in!
klopt anders rtesulteerd dat in een sleep puls, gek he dat het dan stottertOp donderdag 29 november 2001 22:37 schreef Rick2001 het volgende:
De stutter mod is bedoeld om de tijd dat de uitlezing duurd, wat het IPanel van het mainboard vraagt, te verkorten.
Heb het nou precies zo gesoldeerd als in de mod maar nu doet de mode het niet meer ,volgens die pagina waar die mod opstaat helpt hij ook niet met een a7a266 jammer kan ik hem weggooien maar toch bedankt!
hmm das zonde stuur dan maar op betaal wel de verzendkostenOp vrijdag 30 november 2001 16:30 schreef m.tiehuis het volgende:
Heb het nou precies zo gesoldeerd als in de mod maar nu doet de mode het niet meer ,volgens die pagina waar die mod opstaat helpt hij ook niet met een a7a266 jammer kan ik hem weggooien maar toch bedankt!
Pagina: 1