Toon posts:

[idee?] aantal posts niet meer laten zien...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zat zo eens door de SU en LA te bladeren en er wordt nog weleens erg veel geklaagt over de zogenaamde UTFS en het onnodig reageren op topics die je makkelijk met de 'search' functie kunt vinden.

Ikzelf kijk (bij een simpele vraag of hoge search gehalte) altijd eerst even naar de aantal posts van de topicstarter en bazeer daar meestal mijn antwoord op.

D'r zijn vast veel meer mensen die dit doen en het gevolg mag duidelijk zijn dacht ik :?

Daarom is het misschien een idee dat de std. users elkaars posts niet meer kunnen bekijken :?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Nee.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Hmmmm jij heb minder als 400 posts dus jou beantwoord ik niet.

Wat maakt het invredesnaam uit hoeveel post je hebt. Al heb je er duizenden als je een lompe vraag stel dan zeg ik dat wel in su en daar zoeken ze het maar uit.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 29 november 2001 17:35 schreef JT het volgende:
Nee.
Wow, das een onberbouwde mening. Aantal posts zegt niks, want kunnen 10000 nutteloze postst zijn of juist omgedraaid. Maar het afschaffen, ik weet het niet :)

Verwijderd

kan toch niet, Frotpix >:)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Als iemand veel posts heeft en een simpele, lees: makkelijk zelf op te zoeken, vraag stelt, dan is het mijns inziens prima als daar op gereageerd wordt met iets in de strekking van "gebruik de search eens!" of "heb je de FAQ wel eens gelezen?" (UTFS of RTFF vindt ik overigens weer overdreven :)).

Als je een newbie zo'n antwoord geeft schrikt dat misschien af("je wordt hier gelijk afgebekt i.p.v. geholpen!"). Lijkt me ook geen goede reclame voor GoT. Dan vind ik het toch handig dat je het aantal posts kan zien. Het is een kleine moeite om hem vriendelijk op de search of FAQ te wijzen.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben ook voor het afschaffen van die postcount. Net als het afschaffen van dei top100 enzo. Die heeft toch geen zin, omdat crew er gewoon bovenaan staat (GM's met SU afhandelingen enzo, dat noem ik geen posts, net als slotjes :Z).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• We Are Borg

We Are Borg

Op donderdag 29 november 2001 17:45 schreef JvS het volgende:
Ik ben ook voor het afschaffen van die postcount. Net als het afschaffen van dei top100 enzo. Die heeft toch geen zin, omdat crew er gewoon bovenaan staat (GM's met SU afhandelingen enzo, dat noem ik geen posts, net als slotjes :Z).
Ja, die top 10 heb ik ook nooit begrepen.

Ben gewoon stiekem jaloers op iedereen die in de top 100 staat :P

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 17:47

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Het is stom om je reactie te veranderen naar mate de hoeveelheid posts die persoon al heeft die de vraag stelt. Tuurlijk denk je wel eens bij je zelf van wat is dat een nutteloze vraag, maar zo'n vraag heb je ongetwijveld zelf ook wel eens gesteld. Het is voor je zelf wel leuk om te zien hoevaak je al gepost hebt.
* Pjottski vindt dat de aantal posts zichtbaar moeten blijven, of iig zichtbaar voor je zelf

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben zelf statsgeil dus ik zou ze graag willen blijven zien (geef ik eerlijk toe). Maar hebben ze echt een functie? Niet echt :)

Verwijderd

Topicstarter
Even wat duidelijker dan: Zelf en de mods/admins ofcourse ;) kunnen het aantal posts wel zien, maar de overige users niet!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op donderdag 29 november 2001 17:45 schreef JvS het volgende:
je hoeft toch in SU iets niet op slot te gooien met commentaar? Dan telt dat slotje ook niet mee en wees eerlijk, wie leest het nog na?

* Delerium sloot SU vrijwel nooit met een post om de gemiddelde kwaliteit te waarborgen.

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 29 november 2001 18:11 schreef ecteinascidin het volgende:
en wees eerlijk, wie leest het nog na?
Uhm, ikke? Ik las 90% van mijn SU meldingen terug en als ik ergens een hekel/slecht gevoel van kreeg was het wel een melding zonder ook maar een melding van 'done' oid. Dat is dus een van de redenen dat ik ook een SU melding 'beantwoord'.

• We Are Borg

We Are Borg

Natuurlijk moet je een antwoord geven, vind ik wel zo netjes :)

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, me SU'tjes las ik eerlijk gezegd altijd. Een simpele "thanks" vond ik altijd toch behoorlijk motiverend werken :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1