Eindelijk: de voltagemod voor de Asus A7V266-E. 
Mijn A7V266-e heeft nu een Vcore(max) van 2,048.
Benodigdheden:
1 - soldeerbout 20w
2 - stukjes kabel (ouwe flatkabel voldoet prima)
3 - Weerstanden van 0 - 100 k (ergens daar tussen); ik gebruik 87K, hogere waarden geeft een lagere Vcore.
4 - Kroonsteentje
5 - vaste hand
Het type voltage regulator op deze plank is de CS5322C.
Soldeer op pin 2 (VSB) een kabeltje vast. Daarna schroef je de kroonsteen ergens in de kast vast. De steekt de weerstand erin (buig hem in de vorm van een nietje); aan de
andere kant loopt het kabeltje naar pin2.
De andere kabel maakt massa. Dit kan door hem gewoon te verbinden ergens op je kast of solderen op pin 17 van de voltageregulator.
Klaar!!!
NB. De voltage regulator zit boven de socket. Pin2 is het 2 pinnetje aan de linkerkant van bovenaf gezien.
Mooi toch beetje tweaken?

BTW (c) Michaeltjuh
Mijn A7V266-e heeft nu een Vcore(max) van 2,048.
Benodigdheden:
1 - soldeerbout 20w
2 - stukjes kabel (ouwe flatkabel voldoet prima)
3 - Weerstanden van 0 - 100 k (ergens daar tussen); ik gebruik 87K, hogere waarden geeft een lagere Vcore.
4 - Kroonsteentje
5 - vaste hand
Het type voltage regulator op deze plank is de CS5322C.
Soldeer op pin 2 (VSB) een kabeltje vast. Daarna schroef je de kroonsteen ergens in de kast vast. De steekt de weerstand erin (buig hem in de vorm van een nietje); aan de
andere kant loopt het kabeltje naar pin2.
De andere kabel maakt massa. Dit kan door hem gewoon te verbinden ergens op je kast of solderen op pin 17 van de voltageregulator.
Klaar!!!
NB. De voltage regulator zit boven de socket. Pin2 is het 2 pinnetje aan de linkerkant van bovenaf gezien.
Mooi toch beetje tweaken?
BTW (c) Michaeltjuh