blocked IP

Pagina: 1
Acties:

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik Got niet op kon komen en heb zo'n idee dat dat komt omdat Sonera hier nog steeds geen statische IP's uitdeelt maar alles via DHCP doet.
Ik heb zo het idee dat ik van de DHCP server wel eens een IP krijg wat op Got gebanned is. zou dat kunnen?

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Als je een gebanned ip krijgt moet dat wel ontzettend toevallig zijn.

GoT is zelf gewoon vaak down. ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je een ip banned ip krijgt, dan kan je GoT T.net Fokzine en Fok niet meer zien... dus :i

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 17:13 schreef JvS het volgende:
Als je een ip banned ip krijgt, dan kan je GoT T.net Fokzine en Fok niet meer zien... dus :i
Klopt! daar kon ik dus allemaal niet komen, ik kon het wel pingen maar verder niet.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik weet niet hoe groot de ip-ban lijst is maar bij mijn weten errug klein.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 17:59 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ik weet niet hoe groot de ip-ban lijst is maar bij mijn weten errug klein.
idd, ik ken maar weinig mensen die een IP-ban hebben gekregen :)

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 17:22 schreef sjuk het volgende:

[..]

Klopt! daar kon ik dus allemaal niet komen, ik kon het wel pingen maar verder niet.
Hmzz, ik weet niet hoe de ip-ban qua firewall in elkaar zit, maar als gewoon al het inkomende verkeer geblokkeerd wordt voor een ban, dan kan het bovenstaande niet in ieder geval. (pingen is dan ook onmogelijk).

Tenzij icmp packets niet geblokkeerd worden voor een ban of de ban alleen maar voor poort 80 (op de server) geldt.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

heb ook wel eens zoiets gehad hier, dan kon ik opeens got niet meer op komen (t.net en fokzooi wel). Toen bleek ook dat mijn ip geblockt was. er stond geen reden bij en die weet ik ook niet. Ik kon toen wel via de proxy surfen op got.

Pak je rust!

Verwijderd

Als je nou eens merkt dat je met een IP echt niet op GoT en zo kunt komen .. kijk dan welk IP dat is en mail het naar gathering@tweakers.net oid.

Is dat geen idee?
Pagina: 1