RTCW zombies

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
JEzus die zobies zijn iritant, weet iemand een makkelijke manier om ze te killen want zo gaat ut me teveel tijd kosten door telkesn een magazijn leeg te knallen op een zombie. Ow dan moet je naar die opgravingen ik geloof 2-2 dat dat is. maar dat knallen duurt me te lang ik wil ze snel dood heeeeeeeeeel snel, ze trekken alleen dat stomme schild telkens voor hun smoel.
ik vind ut trouwens wel jammer dat ze in het spel zitten

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
part of the game :?

...

Verwijderd

met die silenced machine gun die heet wordt zijn ze supereasy te killen, gewoon paar head shots en kaboom :)

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Ik denk gewoon schieten :P (misschien flame werper)

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:27
Je hebt vast wel grenades (onder knop 4). Gewoon gooien en klaar. Dynamiet helpt ook :P

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Oooh als die zombie's gaan staan en ze je proberen te meppen moet je ze knallen dan zijn ze heel simpel
( of gewoon door lopen wat ik doe O-) )

Verwijderd

Ach die zombies stellen niks voor, gewoon een beetje creatief zijn met granaten en dynamiet ;)

Ik weet nog dat er een stuk was waar ik 3 duitsers met 3 zombies zag vechten. Dat ga ik dus niet afwachten dus ik greep m'n kans, rende erop af, gooide er een staaf dynamiet tussen en rende als een gek weer weg. Die gasten trokken zich niks van me aan, ff wachten en.... BOOM!!!

Lollie >:)

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Topicstarter
ow oke dan gaat ik dat eens doen, ik laat ze lekker staan lol dat moet wel :z zijn

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mensen, open toch niet voor elk wissewasje een topic!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.