...
Lijkt me ook geinig spel 
Alleen jammer dat het in het ene gamesblad een 6 krijgt en in de andere een 8 ofzo
Alleen jammer dat het in het ene gamesblad een 6 krijgt en in de andere een 8 ofzo
The devil is in the details.
Wat voor spel is dat precies? Ziet er wel leuk uit.
Staat toch in het topictitel (rts)Op donderdag 29 november 2001 16:42 schreef MADG0BLIN het volgende:
Wat voor spel is dat precies? Ziet er wel leuk uit.
Op donderdag 29 november 2001 16:44 schreef dtjiang het volgende:
[..]
/off topic
nou dat is pas een tiet
gelukkig verschillen smaken en wat de een mooi vind vind de ander weer niets.Op donderdag 29 november 2001 16:42 schreef Marc00 het volgende:
Lijkt me ook geinig spel
No production networks were harmed during this posting
Ik vind het echt een superspel. Schitterende graphics, leuke grote levels. En ontzettend goede humor
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
ah cool dus wel de moeite waard
ik heb nog zoveel zooi, ik ga er vanavond aan beginnen ...
ik heb nog zoveel zooi, ik ga er vanavond aan beginnen ...
...
Verwijderd
aargh....alweer een 3D rts, daar heb je toch helemaal niets aan in zo'n game?? zit je met allerlei toetsen te kloten om te zoomen en te roteren enzo....geef mij maar Yuri's Revenge
Maar zoomen is helemaal niet nodig. Mischien dat je het handig vind om te doen, maar je kan het ook zonder draaien enzo spelen.
Hoe krijg je strategische punten eigenlijk?? Want ik zie dat in het bovenste plaatje die dude 5500 punten heeft!!
Hoe krijg je strategische punten eigenlijk?? Want ik zie dat in het bovenste plaatje die dude 5500 punten heeft!!
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
dan moet jij ground control eens proberen of empire earth, dan weet je wat voor voordelen het heeft...Op donderdag 06 december 2001 09:58 schreef Mage het volgende:
aargh....alweer een 3D rts, daar heb je toch helemaal niets aan in zo'n game?? zit je met allerlei toetsen te kloten om te zoomen en te roteren enzo....geef mij maar Yuri's Revenge
Deze plek is te koop.
Is toch al een tijdje uit dacht ik.
Krijg in m'n gamesblad een score van 87% , maar ja individuele smaken verschillen gelukkig
Krijg in m'n gamesblad een score van 87% , maar ja individuele smaken verschillen gelukkig
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit is echt misschien een mega kick, maar voor iedereen die dit spel leuk vond/vind, ook al is het al wat verouderd:
Deze game is gratissss
http://www.gamershell.com/download_11942.shtml voor download! have fun! ik heb geen idee wat het is maar ben aan het downloaden
Deze game is gratissss
http://www.gamershell.com/download_11942.shtml voor download! have fun! ik heb geen idee wat het is maar ben aan het downloaden
Pagina: 1