Toon posts:

Wizardry 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig waar ik Wizardry 8 kan kopen (ORIGINEEL!)?
Bij EBGAMES.COM betaal je al $30 verzendkosten, dat is me toch wat te gortig voor een spel van $50 :]
Mag een gewone shop zijn, of online shop, mag ook in buitenland etc, als de kosten maar niet al te hoog zijn

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24
Weet jammer genoeg nix, wil hem namelijk ook ontzettend graag hebben. Ben bij dynabyte geweest maar die gasten keken me aan alsof ik arabisch ofzo sprak, "Nee sorry, nog nooit van gehoord" ;(

There is no magic.

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Heb je screenie's van het spel?? of een site ofzo :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Ey ik heb 7 nog gespeeld op me 368.. :) Is deze nu wel grafisch wat mooier?

[edit]
ff met google gezocht
http://www.wizardry8.com/index1.html

grafisch moet je er volgens mij verder niet veel van verwachten..

Afbeeldingslocatie: http://www.wizardry8.com/screenshots/images/screenshot03.jpg

| I've got permission to color outside the lines |

• The Will
Grafisch erg veel mooier

Wizardry 8

Edit: Genotix was iets sneller

Ten tweede wil ik het niet hebben voor de grafix, dan koop ik BG2 wel ofzo, maar gewoon omdat deel 7 egt hard kont schopte. Dat spel was zo ontzettend moeilijk en dat kan je van de meeste RPG's toch niet zeggen, dus ik hoop dat deze net zo goed/beter is dan 7.

There is no magic.

• BenJoep
Op donderdag 29 november 2001 17:45 schreef The_Will het volgende:
Grafisch erg veel mooier

Wizardry 8
Ik vind het anders maar niks:

Afbeeldingslocatie: http://www.wizardry8.com/screenshots/images/screenshot24.jpg

Maarjah het gaat ook meer om het verhaal etc.

• BenJoep
[edit] oepsie foutje

• The Will
Genotix waarom ben je mij de hele tijd voor? :( ;)

En met dat erg veel mooier bedoeld ik dus het verschil tussen 7 en 8 - ik weet dat de grafiz nogal outdated zijn voor nu.

There is no magic.

• BenJoep
Op donderdag 29 november 2001 17:48 schreef The_Will het volgende:
Genotix waarom ben je mij de hele tijd voor? :( ;)

En met dat erg veel mooier bedoeld ik dus het verschil tussen 7 en 8 - ik weet dat de grafiz nogal outdated zijn voor nu.
Ik snap het ;) Maar als je 7 en 8 gaat vergelijken dan is dit idd erg mooi. Maarjah dat was in de tijd dat een 386 nog meekon.. Dus dan verwacht je toch wel het 1 en ander..

• The Will
Idd, maar zoals je eerder al zei, het gaat om het verhaal, en dat hebbik vooral bij Wizardry. Ik ben er laatst nog eens aan begonnen gewoon omdat het zo cool was.

There is no magic.

• BenJoep
Op donderdag 29 november 2001 17:50 schreef The_Will het volgende:
Idd, maar zoals je eerder al zei, het gaat om het verhaal, en dat hebbik vooral bij Wizardry. Ik ben er laatst nog eens aan begonnen gewoon omdat het zo cool was.
Dit zegt ook al genoeg:
Windows 95, 98, or 2000
Pentium II/Celeron 233 or better
64 MB of RAM
4x CD drive
A soundcard
A 3D graphics accelerator is required

Maar opzich vond ik het wel een koel spel. Jammer genoeg heb ik er helemaal geen tijd meer voor, anders zou ik me 386 ook weer is uit de kast slopen..

Maarjah dat waren nog is goeie tijden. ;)

• The Will
Hoeft niet per sé op je oude 386, ik speel um ook gewoon op een Athlon 1200

There is no magic.

Verwijderd

Ik had de demo gedownload en vond het behoorlijk gaar, ziet er echt niet best uit, maar ik heb nog wel vele malen dat kabouterachtige en schots sprekende baasje geqoute:

A bit far, ain it?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil'm sowieso hebben omdat ik Wizardry 7 zo veel heb gespeeld. Ik was toen nog vet jong en eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ik wat fout deed met die kopie'tjes enzo (ja ik was ECHT erg jong). Hele handleiding gekopieerd en tig keer doorgebladerd om dingetjes op te zoeken etc.
Dan mag dit spel misschien niet zo goed zijn (dat weet ik nog niet, heb de demo niet de kans gegeven) of wellicht is dit ook geweldig, ik moet en zal die game hebben. Maar dan niet met nog eens $30 verzendkosten..
Iemand nog suggesties voor webshops? PLEASE ik moet hebben (en spelen :))

Verwijderd

Ik heb Wizardry 8 zelf bij www.dpluss.nl gekocht. Vanwege de Amerikaanse import kost het wel zo'n 70+ EURO, maar dat vond ik het wel waard :).
Pagina: 1