Verwijderd
Verwijderd
doe je gewoon een vals Email enzoOp zaterdag 01 december 2001 08:21 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zou graag de petitie steunen, maar ik ga echt geen gegevens achterlaten op een vage site. Zelfs geen valse.
The first casualty in war is always the truth...
zoveel mogenlijk natuurlijkOp zaterdag 01 december 2001 14:54 schreef Alpha-xp het volgende:
hoeveel stemmen hebben we ndoig?
of ze maken nog zo'n stom seizoen GameZone Xtra en ze jatten gewoon alles uit schrimp TV
434 and counting...kom op mensen
Bier, Whiskey en Metal!!
dit is 1 van de weinige serieuze topics
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik was nr. 464, gaan de goeie kant uit.Op zaterdag 01 december 2001 14:57 schreef CyberTijn_ het volgende:
hmmm ik vind dat als we er 500 hebben dat we dan TMF Nederland wel in mogen lichten! Misschien haalt het ze over
of ze maken nog zo'n stom seizoen GameZone Xtra en ze jatten gewoon alles uit schrimp TV
Alles beter dan gamesmonth.
Verwijderd
Verwijderd
licht TMF maar in...Op zaterdag 01 december 2001 14:57 schreef CyberTijn_ het volgende:
hmmm ik vind dat als we er 500 hebben dat we dan TMF Nederland wel in mogen lichten! Misschien haalt het ze over
doe maar +1000!Op zaterdag 01 december 2001 14:57 schreef CyberTijn_ het volgende:
want dan kijken er 999 mensen meer dan nu het geval is
Verwijderd
wat dacht jijOp zondag 02 december 2001 20:39 schreef Alpha-xp het volgende:
gaan we voor de 5000?
Bier, Whiskey en Metal!!
Hopen dat ze et uitzenden zoals in belgie en geen nederlandse bewerking met mental theo of zo!
get more ppl to vote
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
aargh mental theo, voorgoed van de buis af, sjesus wat is dat een #######Op maandag 03 december 2001 14:19 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Hopen dat ze et uitzenden zoals in belgie en geen nederlandse bewerking met mental theo of zo!
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
gaat lekker zow, maarruh, moet ff wat meer gemeld worden, maak er een doorstuur meel van, en meld het op andere fora, zoals gamers.nl forum en nog wat andere fora
ik denk dat het niet veel meer zal worden.
dus ik denk dat we hem op kunnen sturen.
(of iedereen moet nog een keer willen stemmen
Bier, Whiskey en Metal!!
3 posts erbovenOp maandag 03 december 2001 15:45 schreef DarkShadow het volgende:
577 ste stem....
gaat lekker zow, maarruh, moet ff wat meer gemeld worden, maak er een doorstuur meel van, en meld het op andere fora, zoals gamers.nl forum en nog wat andere fora
Link naar petitie staat nu @ gamers, gamecom, gamersnews en garnaal forum
Verwijderd
ook op gamerz.nl en gamez.nlOp maandag 03 december 2001 14:19 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Link naar petitie staat nu @ gamers, gamecom, gamersnews en garnaal forum
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Deze plek is te koop.
Verwijderd
ikke welOp dinsdag 04 december 2001 07:45 schreef Lord_Mithril het volgende:
of iedereen moet nog een keer willen stemmen
dus als de rest ook nog allemaal een keer stemt komen we er wel
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb hem er ook ff bij gedaan
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
kheb ook ff mn digitale handtekening gezet voor die WE-WANT-SHRIMP-TV-petitie -> 699, wie gaat voor nummertje 700?
edit:linkje naar petitie dr bij
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
we komen er wel, als ik eerder van die petitie afwist had ik allang getekend maar ik zie het net voor het eerst staan.
Updating..............
we komen wel bij de 1000
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
yay
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
Gelukkig dat ik net op deze topic drukte en toch maar ff dat filmpje heb gekeken
Heb ook meteen ff me handtekenig gezet gezet
nr. 726
mischien zal ik ook nog ff signen (word dan 4e keer ofzo
Bier, Whiskey en Metal!!
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
nope ik had em destijds 2 keer gemaild maar hij geeft geen teken van levenOp zaterdag 02 februari 2002 22:43 schreef BdR het volgende:
Lord_Mithril -> nog wat van de petitie-starter gehoord?
zal t nog eens proberen.... anders moeten we zn account hacken
ff gemaild... hopelijk replyed die nog...
Bier, Whiskey en Metal!!
voor de mensen zonder kabel of adslOp zondag 03 februari 2002 11:57 schreef SickBastard het volgende:
Waarom wil ik dat als ik alle afleveringen kan downen?
Bier, Whiskey en Metal!!
Idd, maar als ze ze dan effe van wat betere kwaliteit maken. Is het helemaal top.Op zondag 03 februari 2002 11:57 schreef SickBastard het volgende:
Waarom wil ik dat als ik alle afleveringen kan downen?
Verwijderd
Verwijderd
de naam alleen al... Shrimptv.. klinkt als een vissers programma ofzo.. garnaal is gewoon niet cool
veel slechter dan dat TMF programma (wat ik toch nooit kijk) kan het niet zijn
check hier als je niet weet wat het is, je kan alle afleveringen bekijken, ze zijn echt lache