Toon posts:

Echte Radeon 8500 (retail)?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij space-promotion de videokaart Ati Radeon 8500 (retail) besteld. Deze kaart stond toen nog bij de pricewatch in de ati radeon 8500 (retail) Maar volgens mij is het niet eens een retail (loopt volgens mij op 250) maar een Ati radeon 8500 (retail) hoort toch op 275mhz te lopen?
Duzz kan ik hun nu aanklagen dat hun ongelijk hebben als het een 250 mhz kaart is?
http://www.space-promotion.nl/home.html?target=WinkelenvideokaartenAGP64MB.html

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

was het geen 8500 LE?

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 11:58
Ik heb space-promotion gemaild met de vraag of hun Radeon op 275Mhz loopt. Dat konden ze niet met zekerheid zeggen en je kunt de kaart ook niet terugsturen (had ik ze ook gevraagd) als hij niet bevalt!!
Ik koop dus niet bij Space-Promotion.....

Probeer MTI eens, heb ik ook gemaild en die waren een stuk duidelijker en meegaander (+ ze hebben de originele ATi Radeon 8500)

Verwijderd

Topicstarter
Jah heb hem zondag al besteld en heb e-mail gestuurd en proberen te bellen nu net heb ik ze eindelijk te pakken gekregen en ze zouden mij terug bellen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 16:32 schreef Schmoove het volgende:
Ik heb space-promotion gemaild met de vraag of hun Radeon op 275Mhz loopt. Dat konden ze niet met zekerheid zeggen en je kunt de kaart ook niet terugsturen (had ik ze ook gevraagd) als hij niet bevalt!!
Ik koop dus niet bij Space-Promotion.....

Probeer MTI eens, heb ik ook gemaild en die waren een stuk duidelijker en meegaander (+ ze hebben de originele ATi Radeon 8500)
Originele Ati radeon 8500 of de Ati radeon 8500 (retail)?

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:06
Ik heb Space promotions ook gemaild en ze hadden alleen de 250mhz versie zeiden ze.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.