No production networks were harmed during this posting
Bedoel je dat positief of negatief?Op donderdag 29 november 2001 16:28 schreef loekos het volgende:
Pleur op!
Eeeeehmmm? En waar slaat die post op?Op donderdag 29 november 2001 16:28 schreef loekos het volgende:
Pleur op!
XboX lijkt mij ook niets. Het nadeel van een Xbox (en eigenlijk) elke console is dat die dingen niet groeien. Alle potentie die er in zit wordt direct gebruikt en resulteert in prachtige gfx in een beperkte periode. Als de gfx verouderd raken, heb je een probleem. Dan moet je dus een geheel nieuwe console kopen.
Bij een computer valt dat wel mee. Als je computer de games niet meer kan draaien, koop je wat nieuwe componenten en, voila, je kan weer een tijdje vooruit.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
is dat racespel misschien Project Gotham?Op donderdag 29 november 2001 16:26 schreef paella het volgende:
(HALO, Fusion Frenzy, een racespel waarvan ik de naam vergeten ben).
The devil is in the details.
Verwijderd
hoe wil je in hemelsnaam H2O koeling toepassen in je Xboxje of andere gameconsole???????????/
Die Xbox is gewoon een klein uitgevoerde pc in een doosie verder nix.
There is no magic.
Eh... beetje netjes houden alsjeblieft!Op donderdag 29 november 2001 16:28 schreef loekos het volgende:
Pleur op!
JA! die was het!Op donderdag 29 november 2001 16:34 schreef Marc00 het volgende:
[..]
is dat racespel misschien Project Gotham?
Verwijderd
En.... liep die game mooi vloeiend? ik bedoel net zo feiloos als gt3 qua haperingetjes in de gameplay ???Op donderdag 29 november 2001 16:58 schreef paella het volgende:
[..]
JA! die was het!
zelfs niks wat er op lijkt
Daarom is een console -Not Done-
-zonde van de enegie die erin zit
-zonde van het materiaal
-iets dat verboden zou moeten worden!
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Het spel loopt wel vloeiend ja (net als gt3 weet ik niet, heb ik nog niet gespeeld). Op zich doet alles het dus wel netjes, en mooie graphics, maar ik had eerlijk gezegd meer verwacht dus. Het is mijn inziens geen "nieuwe generatie" spelcomputer, zoals de reclame en hype wel op mijn overkwam/komt.Op donderdag 29 november 2001 17:03 schreef loekos het volgende:
[..]
En.... liep die game mooi vloeiend? ik bedoel net zo feiloos als gt3 qua haperingetjes in de gameplay ???
Ik heb ook met splitscreen geraced tegen iemand anders (die vast nog in dit draadje erbij komt). Hij won dan wel 3x, maar dat was omdat hij al rijlessen heeft gehad en ik niet (en nee, ik ben geen tiener, zelfs al bijna geen 20er meer...).
Succes met het vinden van een losse mobile P3 1GHz en het op het moederbord solderen danOp donderdag 29 november 2001 16:40 schreef Masterdam het volgende:
Ik zit nog steeds te w88 op XBox upgrades, er zit een HDD in, dus mensen zouden op zich zelf software kunnen gaan schrijven, als ze aan een developer kitje kunnen komen, en dan die P3 upgraden naar een 1Ghz enz, KAN op zich wel cewl worden, maar ik denk niet dat veel mensen dit soort dingen serieus gaan proberen
Verwijderd
Tof bedankt voor de infoOp donderdag 29 november 2001 17:06 schreef paella het volgende:
[..]
Het spel loopt wel vloeiend ja (net als gt3 weet ik niet, heb ik nog niet gespeeld). Op zich doet alles het dus wel netjes, en mooie graphics, maar ik had eerlijk gezegd meer verwacht dus. Het is mijn inziens geen "nieuwe generatie" spelcomputer, zoals de reclame en hype wel op mijn overkwam/komt.
Ik heb ook met splitscreen geraced tegen iemand anders (die vast nog in dit draadje erbij komt). Hij won dan wel 3x, maar dat was omdat hij al rijlessen heeft gehad en ik niet (en nee, ik ben geen tiener, zelfs al bijna geen 20er meer...).![]()
![]()
ps. het leukste spelletje was eigenlijk m.i. Fusion Frenzy. Dom spel eigenlijk, maar met z'n tweeen daarom zo leuk.
Dit argument hoor ik heel vaak en slaat eerlijk gezegd helemaal nergens op. Als ik nu XBOX-like gfx wil op PC moet ik een GeForce3 of ATi Radeon 8500 kopen... die zijn net zo duur als een geheel nieuwe console...Op donderdag 29 november 2001 16:32 schreef Larzan het volgende:
[..]
Eeeeehmmm? En waar slaat die post op?
XboX lijkt mij ook niets. Het nadeel van een Xbox (en eigenlijk) elke console is dat die dingen niet groeien. Alle potentie die er in zit wordt direct gebruikt en resulteert in prachtige gfx in een beperkte periode. Als de gfx verouderd raken, heb je een probleem. Dan moet je dus een geheel nieuwe console kopen.
Bij een computer valt dat wel mee. Als je computer de games niet meer kan draaien, koop je wat nieuwe componenten en, voila, je kan weer een tijdje vooruit.
Voor de rest ben ik voor PC en consoles. Het maakt me geen zak uit. Als de games maar roeleren.
Ik weet dat ik goed ben!Op donderdag 29 november 2001 16:58 schreef paella het volgende:
[..]
JA! die was het!
The devil is in the details.
Ik moet zeggen dat het er allemaal erg goed uitzag, al was het niets bijzonders met een goede PC vergeleken.
Maar het voelde wel lekker degelijk aan hoor, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor BSOD's.
Ook leuk vind ik die standaard Forcefeedback controllers. Voelen ook goed aan. Wel even wennen een 1st personshooter NIET met muis en keyboard, maar daar is wel aan te wennen.
Fusion Frenzy is idd wel w00t moet ik zeggen. Halo lijkt me ook een goed spel.
Gotham Racer was niet heel veel bijzonders.
AL met al gewoon leuk om er even op gespeeld te hebben terwijl je in de baas' tijd op een training staat
Bill...bedankt
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
eh.. kweenie, maar de xbox is 1100 piek alstie komt, en de ati radeon 8500 is 675 piek volgens pricewatch, toch wel een redelijk verschil dacht ik zow, en dat verschil is alweer groter als dat ding hier is...Dit argument hoor ik heel vaak en slaat eerlijk gezegd helemaal nergens op. Als ik nu XBOX-like gfx wil op PC moet ik een GeForce3 of ATi Radeon 8500 kopen... die zijn net zo duur als een geheel nieuwe console...
Verwijderd
Krijg binnenkort eindelijk mijn eigen XBox.. voor de andere geintersseerde : Op de Dev Days op 3 en 4 december zullen er ook een aantal Xbox units staan bij MS..
En welke huidige console niet ??Op donderdag 29 november 2001 16:36 schreef The_Will het volgende:
Computer, Xbox, what's the difference?
Die Xbox is gewoon een klein uitgevoerde pc in een doosie verder nix.
Overal zitten "pc" onderdelen in... alleen bij de Xbox zijn ze van merken die ook producten maken voor de PC...
De 3d kaart van de DC bv kon je ook gewoon kopen voor de pc hoor (Neon 250)
Verwijderd
Vind jij.Op donderdag 29 november 2001 17:05 schreef Snijboon het volgende:
OP CONSOLES KUN JE GEEN RTSEN SPELEN
-zonde van het materiaal
Als er iets verboden moet worden is het mensen die zo bekrompen zijn dat ze aannemen dat hun mening een universele waarheid is. Dit type mensen zorgt nou voor al die nutteloze PC vs Console flamewars. Het zijn twee verschillende dingen, ze hebben allebei voordelen, allebei nadelen en allebei bestaansrecht.
Nee, in veel gevallen heb je console only spellen, of de spellen veel eerder (MGS, GTA3, HALO). Maar ik vind vooral m'n eerste argument doorslaggevend, en als tweede belangrijkste: schijfje erin, knoppie drukken, en spelen maar. Daarnaast zijn er spellen zoals RTS en FPS die (imho) gewoon op de PC gespeeld moeten worden, omdat de PC daar véél sterker in is.Op donderdag 29 november 2001 19:21 schreef Soccubus het volgende:
Kun je tegenwoordig niet beter even door sparen en een pc kopen
Je snapt natuurlijk wel dat wij tweakers niet zomaar geloven dat jullie op een XBox hebben gespeeld :)!!
Ja , in het geval van M$ gewoon even Bungie over kopen, maar waren er geen plannen om halo naar de pc te brengenOp donderdag 29 november 2001 19:29 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Nee, in veel gevallen heb je console only spellen, of de spellen veel eerder (MGS, GTA3, HALO). Maar ik vind vooral m'n eerste argument doorslaggevend, en als tweede belangrijkste: schijfje erin, knoppie drukken, en spelen maar. Daarnaast zijn er spellen zoals RTS en FPS die (imho) gewoon op de PC gespeeld moeten worden, omdat de PC daar véél sterker in is.
Verwijderd
Zover ik weet is het nog altijd de bedoeling geweest om Halo op de PC uit te brengen, alleen later he...later.Op donderdag 29 november 2001 19:43 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ja , in het geval van M$ gewoon even Bungie over kopen, maar waren er geen plannen om halo naar de pc te brengen
Als ik van te voren wist dat ze er stonden, dan had ik zeker een camera meegenomen. Maar check for yourself: Boeing Avenue 30 te Schiphol-Rijk.Op donderdag 29 november 2001 19:39 schreef Mottebelke het volgende:
Is er misschien iemand die wat foto's heeft geschoten van deze gebeurtenis???
Je snapt natuurlijk wel dat wij tweakers niet zomaar geloven dat jullie op een XBox hebben gespeeld :)!!
Je komt wel binnen (er zat geen slotmechanisme op de deur), je moet gewoon even checken wanneer er bv. seminars zijn ofzo, en dan 'wachten' bij de receptie.Op vrijdag 30 november 2001 11:01 schreef WouteRF het volgende:
alleenkan je daar nie zomaar binnenlopen volgens mij
Verwijderd
het zijn nu green screens of dead geworden
Ach in Windows 95 t/m ME kun je ook wel een programma voor downloaden wat er voor zorgt dat de blue screen of dead worden verwijderd, waar het te downloaden is weet ik niet, maar daarmee kun je de schermpjes vervangen door een kleur die wel in je interieur past.Op vrijdag 30 november 2001 16:15 schreef finelookingme het volgende:
HeatWave weest niet bang voor blue screens of dead
het zijn nu green screens of dead geworden
Niets zonde, console is best leuk op zijn tijd.Op donderdag 29 november 2001 17:05 schreef Snijboon het volgende:
-zonde van het materiaal
Als je bevoorbeeld een computerverbod hebt, of als je
internet eruit ligt
(meeste singleplayer spellen op pc zuigen en rts games boeien mij niet)
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Hier ben ik het niet mee eens, de rpg's worden steeds mooier en heel veel verhaallijnen van spellen zijn fantasties, neem nou een spel als PlaneScape: Torment één van de beste, zoniet de beste, rpg's ooit.Op vrijdag 30 november 2001 20:27 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Niets zonde, console is best leuk op zijn tijd.
Als je bevoorbeeld een computerverbod hebt, of als je
internet eruit ligt
(meeste singleplayer spellen op pc zuigen en rts games boeien mij niet)
Of de slasher Alice, erg mooi, en ook een goede verhaallijn en gameplay.
Verwijderd
Nee. Microsoft is ook tegen het uitbrengen van muis en keyboard. Ook gebruikers die geen breedband aansluiting hebben kunnen on-line spelen vergeten.Op vrijdag 30 november 2001 23:30 schreef paella het volgende:
De XBOX is toch internet ready neem ik aan?
Verwijderd
Kan ik weinig tegen in brengen, hoewel ik Alice geen donder aan vond (wel mooi). Planescape: Torment en ook Baldurs Gate 1 en 2 vind ik erg goede single player spellen voor de PC. Maar dan heb je nog steeds drie titels tegenover 10tallen voor de consoles, met name als je, zoals ikzelf, RPG fan bent. Het is, zoals altijd, een kwestie van smaak.Op vrijdag 30 november 2001 23:39 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, de rpg's worden steeds mooier en heel veel verhaallijnen van spellen zijn fantasties, neem nou een spel als PlaneScape: Torment één van de beste, zoniet de beste, rpg's ooit.
Of de slasher Alice, erg mooi, en ook een goede verhaallijn en gameplay.
Verwijderd
Achterlijke flame of ben je echt zo dom?Op donderdag 29 november 2001 17:05 schreef Snijboon het volgende:
-zonde van het materiaal
Verwijderd
Allebei imhoOp zaterdag 01 december 2001 00:47 schreef yhtomit het volgende:
[..]
Achterlijke flame of ben je echt zo dom?
Dus haast ommogelijk ik doe het nu nog met mijn ps1,2 spelen dan divx doe ze nog niet
Op de xbox wel, en ps2 ook. Je sluit gewoon een muis aan, die zijn er voor de Xbox en PS2, zelfs toetsenborden kan je aansluiten en de PS2 heeft zelfs een linux setje.Op donderdag 29 november 2001 17:05 schreef Snijboon het volgende:
-zonde van het materiaal
Ik ben ook een heel erg grote rpg fan maar als je naar RPG kijkt kun je toch echt beter een PC hebben op de consoles komen maar mondjesmaands rpg's binnen, kijk maar naar de pc series van BlackIsle, de Might and Magic serie (niet erg mooi maar een verhaallijn om van teOp zaterdag 01 december 2001 00:46 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Kan ik weinig tegen in brengen, hoewel ik Alice geen donder aan vond (wel mooi). Planescape: Torment en ook Baldurs Gate 1 en 2 vind ik erg goede single player spellen voor de PC. Maar dan heb je nog steeds drie titels tegenover 10tallen voor de consoles, met name als je, zoals ikzelf, RPG fan bent. Het is, zoals altijd, een kwestie van smaak.
Verwijderd
Zover ik weet is alleen FF7 op de PC geweest, en heeft die heel slecht verkocht. Maar goed, je noemt een aardige reeks spellen. LoL komt geen nieuwe meer van dus die laat ik even buiten beschouwing. Dan nog, Breath of Fire 1+2+3, Final Fantasy 1 t/m 10, Suikoden 1+2+3, Legend of the Dragoon, Vay, Wild Arms 1 + 2, Ephemeral Fantasies, Zelda, Chronotrigger, Chronocross, Secret of Mana, Illusion of Gaia, Soulblazer, Ys 1 t/m 5, Lufia, Xak 1 t/m 3, Hydlide 1 t/m 3, Alundra, Arc the Lad 1+2 enz. enz. enz.Op zaterdag 01 december 2001 20:13 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ik ben ook een heel erg grote rpg fan maar als je naar RPG kijkt kun je toch echt beter een PC hebben op de consoles komen maar mondjesmaands rpg's binnen, kijk maar naar de pc series van BlackIsle, de Might and Magic serie (niet erg mooi maar een verhaallijn om van te), Arcanum, Ultima 9, de Lands of Lore serie is ook zeer goed, het toekomstige Neverwinter Nights, wizardry 8 komt er aan evenals Morrowind, de FinalFantasy spellen komen ook steeds op de pc,
En ik dacht dat Might & Magic meer een strategisch spel was? Forgive me my ignorance, maar ik geloof dat ik M&M2 ooit eens gespeeld had en een echt verhaal kon ik er niet in ontdekken. Ik vond de PC nou eenmaal beter in Click&Point adventures, die helaas bijna niet meer worden gemaakt.
ps wat heeft dit eigenlijk nog met de X-Box te maken
FF8 en ik geloof ook FF6 zijn op de PC verschenen, voor zover ik het weet komt FF9 ook op de PCOp zaterdag 01 december 2001 20:29 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Zover ik weet is alleen FF7 op de PC geweest, en heeft die heel slecht verkocht. Maar goed, je noemt een aardige reeks spellen. LoL komt geen nieuwe meer van dus die laat ik even buiten beschouwing. Dan nog, Breath of Fire 1+2+3, Final Fantasy 1 t/m 10, Suikoden 1+2+3, Legend of the Dragoon, Vay, Wild Arms 1 + 2, Ephemeral Fantasies, Zelda, Chronotrigger, Chronocross, Secret of Mana, Illusion of Gaia, Soulblazer, Ys 1 t/m 5, Lufia, Xak 1 t/m 3, Hydlide 1 t/m 3, Alundra, Arc the Lad 1+2 enz. enz. enz.
En ik dacht dat Might & Magic meer een strategisch spel was? Forgive me my ignorance, maar ik geloof dat ik M&M2 ooit eens gespeeld had en een echt verhaal kon ik er niet in ontdekken. Ik vond de PC nou eenmaal beter in Click&Point adventures, die helaas bijna niet meer worden gemaakt.
ps wat heeft dit eigenlijk nog met de X-Box te maken
Jij verward Might and Magic (deel 1 t/m
PS ik zou het echt niet weten, alleen dat er iemand was die zij dat er geen goede single player spellen op de PC waren en daar was ik het mee oneens
Voor zover ik weet komen ze juist niet. Squaresoft maakte verlies op de PC versies. Of niet genoeg winst. 1 van die 2.Op zaterdag 01 december 2001 21:10 schreef Soccubus het volgende:
[..]
FF8 en ik geloof ook FF6 zijn op de PC verschenen, voor zover ik het weet komt FF9 ook op de PC
Zelfde verhaal met de FF film. Dik verlies op geleden.
Daarom richtten zij zich weer op hun corebusiness, games voor consoles.
Verwijderd
Kijk het wordt al beter...Norretix schrijft tenminste "lijkt me" en geeft aan waarom.Op zaterdag 01 december 2001 21:52 schreef Norretix het volgende:
xbox lijkt me kut geen cs u know en geen inet... dus sucks
/me vermoed dan we dat Norretix geen enkele console interessant vind?
Verwijderd
Daar word volgens mij aan gewerkt....Op zaterdag 01 december 2001 21:52 schreef Norretix het volgende:
geen inet...
Verwijderd
You are right! Het was inderdaad Heroes of Might & Magic, deeltje twee zelfs gekocht. Was wel redelijk leuk spel maar géén RPGOp zaterdag 01 december 2001 21:10 schreef Soccubus het volgende:
[..]
FF8 en ik geloof ook FF6 zijn op de PC verschenen, voor zover ik het weet komt FF9 ook op de PC
Jij verward Might and Magic (deel 1 t/mmet Heroes of Might and Magic (deel 1 t/m 3).
PS ik zou het echt niet weten, alleen dat er iemand was die zij dat er geen goede single player spellen op de PC waren en daar was ik het mee oneens
ik heb de Heroes box gekocht (heroes 1 t/m 3), heroes is turnd based strategy met een vlinke vleug rpg (artifacten zoeken en alles).Op zaterdag 01 december 2001 22:01 schreef MrRudi het volgende:
[..]
You are right! Het was inderdaad Heroes of Might & Magic, deeltje twee zelfs gekocht. Was wel redelijk leuk spel maar géén RPGFF7 was volgens mij de eerste op PC hoor...
Maar over FF gesproken FF8 is wel een pc versie van (heb hem zelf nl)
Verwijderd
- matige graphix
- controller vind ik niet fijn
- spellen so far:
- fuzion frenzy....
- project gotham... wel leuk maar niet meer dan dat
- halo ... niet de topper die ik verwacht had
- abe's oddworld ... tja ben geen 6 jaar meer
Verwijderd
Ik vind de controller juist enorm goed en de graphics kunnen echt wel tippen aan die van de gamecube
waar hebbie gespeeld? zeker op de sneak preview..?? Want daar hadden ze idd die games// fuzion fenzy is zaad..
dat is niet helemaal waarOp donderdag 29 november 2001 16:32 schreef Larzan het volgende:
[..]
software ontwikkelaars komen pas aan het einde van de console toe aan een optimale benutting.
de beste spellen worden nooit aan het begin van een console uitgebracht omdat ze dan nog niet de optimale programmeer methode hebben gevonden om die console zo goed mogelijk te benutten.
het is idd zo dat je een hele console opnieuw moet kopen maar wat vaak vergeten wordt is dat een console 3 jaar mee gaat. een pc update je steeds waardoor je niet door hebt dat je ook steeds eigenlijk hetzelfde doet alleen vervang je bij de pc essentiele onderdelen en bij een console ook het kastje eromheen.
als ik ga optellen wat ik aan mijn nintendo 64 (vanaf dat ik em gekocht heb) heb uitgegeven en wat over het zelfde tijdsbestek aan mijn pc, is mijn pc duurder omdat ik daar meer aan vervangen heb.
het enige nadeel is dat je vaak oude console gamez niet op een nieuwe console kunt spelen (iets dat wel teruggedrongen wordt de laatste tijd. kijk maar naar nintendo)
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Dude.. hoe DURF je Luigi te vergelijken met een bagger spel als ABE !Dus dan ook geen NGC voor jou, want Abe is net zo kinderachtig al Luigi's Manson
SCHAAM JE!
Verwijderd
Verwijderd
Dat was Amped, gaaf spel je kunt hem spelen bij de MediamarktOp vrijdag 30 november 2001 11:32 schreef Walkman het volgende:
Of je gaat gewoon even langs futurezone in rotterdam, daar hebben ze 'm ook al.....zag tenminste net tony hawk 2x daar draaien....kan je er ook naar kijken if that's you thing....
http://www.microsoft.com/games/Xbox/amped.asp
Geen gezeur deze keer over microsoft, dit is gewoon een gaaf product ( het spel & de X-Box )
Verwijderd
CS komt misschien wel..Op zaterdag 01 december 2001 21:52 schreef Norretix het volgende:
xbox lijkt me kut geen cs u know en geen inet... dus sucks
Ik was erbij toen de topicstarter op de XboX speelde, en das lang geleden!
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
ik hoorde dat dat wel zou kunnen maar lijkt me toch niet?
iemand die dit weet of al geprobeerd heb
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd

voor meer info check http://www.hardocp.com/articles/xbox_h20/index.html
jezus... GoldenEye, Perfect Dark, Quake, Red Faction, Halo... etc etc etc allemaal fpssers ook op consolesOp vrijdag 08 maart 2002 10:53 schreef raptorix het volgende:
Ik zit nu al weken te denken hoe de besturing in Unreal Warfare gaat plaatsvinden, hoe kan je nou een FPS zonder muis spelenecht beniewst benieuwd hoe het aimen geregelt geregeld wordt.
Verder heb ik ook amped, freestyle snowboarding gespeeld. Op zich wel een beter spel, alleen jammer van de slechte force feedback en het feit dat je door boompjes e.d. heen kan boarden. Owk, meestal knal je dan wel zeer onrealistisch tegen de boom (als ik in real life board en tegen een boom knal ga ik meestal niet gewoon rustig op m'n kont zitten (als ik dan nog een kont heb tenminste
Zoals jullie in eerdere posts van mij gelezen kunnen hebben had ik wel interesse in de box, maar helaas, nu niet meer
Verwijderd
zitten mij te veel minpunten aan dat ding.
Lijkt net de OS van M$, heeft last van "bugs".
Games vind ik ook niets.
Ik blijf m'n PS2 wel trouw !!
Eeeeh, wijsneus, vast nog geen win 2k of xp geprobeerd.Op vrijdag 08 maart 2002 12:07 schreef trancin het volgende:
Vind het best als anderen hem kopen, maar er
zitten mij te veel minpunten aan dat ding.
Lijkt net de <-- BUG, moet HET zijn OS van M$, heeft last van "bugs".
Games vind ik ook niets.
Ik blijf m'n PS2 wel trouw !!
Verwijderd
Jewel hoor....Op vrijdag 08 maart 2002 12:09 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Eeeeh, wijsneus, vast nog geen win 2k of xp geprobeerd.
2K, op XP loopt CS niet lekker
Op vrijdag 08 maart 2002 12:18 schreef trancin het volgende:
[..]
Jewel hoor....
offtopic:
2K, op XP loopt CS niet lekker
Bij mij wel hoor!
Ik denk niet dat je goed beseft wat je zegtOp donderdag 29 november 2001 16:32 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
Om de 4 a 5 jaar een nieuwe console van ongeveer 500 Euro valt niet te vergelijken met elk jaar nieuwe hardware voor je pc. Je bent elk jaar makkelijk 500 Euro kwijt aan nieuwe hardware voor je pc ...
Daarbovenop komt nog dat men de hardware in de consoles na verloop van tijd optimaal gaat benutten. Kijk maar naar Gran Turismo 1 & 2 (op ps-one). Wat je allemaal niet kon verwezenlijken als je de hardware optimaal benut.
Let op, ik ben niet anti pc ofsow. Ik speel ook liever op mijn pc dan op een console . Maar bepaalde games speel je nu eenmaal beter (en liever) op een console.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Dus ze gaan een intel celeron 733 over een paar jaar pas volledig benutten? Dat isOp vrijdag 08 maart 2002 12:25 schreef Skeleton het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je goed beseft wat je zegt
Om de 4 a 5 jaar een nieuwe console van ongeveer 500 Euro valt niet te vergelijken met elk jaar nieuwe hardware voor je pc. Je bent elk jaar makkelijk 500 Euro kwijt aan nieuwe hardware voor je pc ...
Daarbovenop komt nog dat men de hardware in de consoles na verloop van tijd optimaal gaat benutten. Kijk maar naar Gran Turismo 1 & 2 (op ps-one). Wat je allemaal niet kon verwezenlijken als je de hardware optimaal benut.
Let op, ik ben niet anti pc ofsow. Ik speel ook liever op mijn pc dan op een console . Maar bepaalde games speel je nu eenmaal beter (en liever) op een console.
Verwijderd
Het is niet zo dat ze dan pas de 733 gaan gebruikenOp vrijdag 08 maart 2002 12:45 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Dus ze gaan een intel celeron 733 over een paar jaar pas volledig benutten? Dat is
Het gaat er meer om dat ze dan alle mogelijkheden van de Xbox kunnen doorgronden (samenwerking tussen proc & videokaart bijv)
Ze kunnen nu ook veel meer voor de PC dan dat ze 10 jaar geleden zouden kunnen als ze dezelfde hardware van nu hadden.
Dat heet leer proces
Iemand is M$ voorgeweest .. Als ik de link ooit nog een keer vind dan zal ik um posten
Old school gamer met een lag en een traan.
Verwijderd
\Op vrijdag 08 maart 2002 14:15 schreef Pete_Sampras het volgende:
X-box IS Inet ready.
Iemand is M$ voorgeweest .. Als ik de link ooit nog een keer vind dan zal ik um posten
xou eerste de FAG lezen
Verwijderd
Je kan met Halo online door te kloten met n hub enzo, dan denkt de Xbox dat je in een LAN zit (dat kan al wel met Halo) en zo kan je dus over internet spelen.. weetniet of je da bedoeldOp vrijdag 08 maart 2002 14:15 schreef Pete_Sampras het volgende:
X-box IS Inet ready.
hmmm ik ben het niet helemaal met je eensOp dinsdag 04 december 2001 11:08 schreef linuxgeek het volgende:
ik heb net ook even op de xbox gespeeld en ben NIET onder de indruk:
- matige graphix
- controller vind ik niet fijn
- spellen so far:
- fuzion frenzy....
- project gotham... wel leuk maar niet meer dan dat
- halo ... niet de topper die ik verwacht had
- abe's oddworld ... tja ben geen 6 jaar meer
ik heb Shawn Palmer Pro Snowboarder gespeeld en:
De Grafix vond ik erg r3lax3d
mooi gemaakt maar het is nog geen PC kwaliteit.
ze zijn iig wel veel beter dan die van de PS2.
de controller is denk ik ook een beetje afhankelijk van de grote van je handen. Ik heb een redelijk grote omvang dus ik had geen moeite om em vast te houden maar ik kan me voorstellen dat er zat (kleinere) mensen zijn die daar wat moeite mee hebben
verder vindt ik het grote X-Boxteken op de controller typisch iets van M$ maar op zich niet zo erg lelijk ofzo.
Verder heb ik nog maar 1 spel gespeeld en Halo alleen gezien. Zag er vet uit maar kan ik verder niet over oordelen.
Wat ik ervan gezien/gespeeld heb vond ik het wel vet maar ik hou het toch maar bij me PC.
Nou maar hopen dat er een hoop spellen (Shawn Palmer en Halo zekerz) ook op de PC uitkomen
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Thanks... Gelukkig kan ik die link toch niet meer vinden\
xou eerste de FAG lezen
Old school gamer met een lag en een traan.
Verwijderd
Hierdoor kan het gebeuren dat games op mijn (op papier veel betere) pc niet vlot lopen! Of grafische problemen geven.
Het grootste voordeel van een pc (hangt wel een beetje af van wat voor soort games je speelt) is dat je games kunt editen/uitbreiden/verbeteren. F1 games bijvoorbeeld. En FS 2002. Op een console zijn die al gauw saai. Op een pc kunnen ze lange mee. Soms jaren (zie GPL).
Toch blijf ik het vreemd vinden dat het schijnbaar zo lastig is een goede console-emulator te maken voor de pc. (Technisch gezien, bedoel ik: het is op zich logisch dat de console-bouwers het niet leuk vinden!) Ik zou graag GT3 eens willen spelen op m'n PC.
Ik ben benieuwd of er snel XBox emulators komen, vooral omdat die Xbox wel heel erg dicht bij een pc ligt. In mijn leken-ogen, dan...
Ik vraag wat, mijn nederlands hoef je niet te verbeteren wijsneus, ga lekker op de volkskrant site zeuren, ofzo.Op vrijdag 08 maart 2002 11:49 schreef daFubar het volgende:
[..]
jezus... GoldenEye, Perfect Dark, Quake, Red Faction, Halo... etc etc etc allemaal fpssers ook op consoles
M$ gaat een controller-S op de markt gooien. Dit is een kleinere controller en ook de bedienings-toetsen staan iets anders.. Check it out ...
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
dit was een andere versie van de japanse toch?Op vrijdag 08 maart 2002 15:34 schreef Skeleton het volgende:
Voor mensen die de X-box controller te groot vinden heb ik goed nieuws
M$ gaat een controller-S op de markt gooien. Dit is een kleinere controller en ook de bedienings-toetsen staan iets anders.. Check it out ...
[afbeelding]
lijkt me wel lekkerder spelen idd...
niet dat ik moeite had met de originele controller, maar hij is wel groot