Toon posts:

[UT] unrealtournament.ini vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Middag allemaal,

K'heb een vraagje over unrealtournament.ini:

Er is een manier om precaching uit te zetten dmv iets te veranderen in de unrealtournament.ini .. Ik had het vroeger, maar had mijn ini verwijdert (<-- dom }:() Nu weet ik niet meer hoe het moet.. Weet iemand het??

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:05 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

AzzKickah

06-CENSORED

Gaat de boel niet langzamer als je dat uitzet?

Verwijderd

Topicstarter
Dan gaat het juist SNELLER, das namelijk de hele bedoeling als je het uitzet *D

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

AzzKickah

06-CENSORED

Ik bedoel dan ingame, niet het laden van een game.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 16:19 schreef Slarioux het volgende:
Het zit ook in je advanced settings. Open je console, en tiep 'preferences'. Ga dan naar de tab die bij jouw renderer hoort (Direct3d ofzo), en zet precaching uit.
K'zal ff kijken, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie maat :)

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
hmm, precaching uitzetten? wist niet dat dat kon :)
Heb je dan geen performanceverlies ofzo, of in het begin problemen met spelen?

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op donderdag 29 november 2001 16:35 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmm, precaching uitzetten? wist niet dat dat kon :)
Heb je dan geen performanceverlies ofzo, of in het begin problemen met spelen?
Precaching laad hij die gfx aan het begin allemaal tegelijk zeg maar...

Zonder precaching gaat ie het laden verspreiden over de eerste minuten dat je speelt.

Resultaat: eerste minuten zijn schokkerig.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 16:38 schreef Larzan het volgende:

[..]

Precaching laad hij die gfx aan het begin allemaal tegelijk zeg maar...

Zonder precaching gaat ie het laden verspreiden over de eerste minuten dat je speelt.

Resultaat: eerste minuten zijn schokkerig.
Mwah valt reauze mee, je bent sneller in de map zelf, en voordat de map begint kan je alvast rondvliegen, dan laad hij de gfx ook al..

Verwijderd

Ik heb ook een keer onder OpenGL gespeeld, maar dan doet hij ook geen precaching.
Onder D3D wel. Dus het is ook nog een optie om onder OpenGL te spelen. Het speelt even mooi, maar wanneer je teveel wilt van het spel (hoge res of zo) dan vloog ie d'r bij mij weer uit met een vage error. Tis maar wat je het liefst hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
D3D zonder precaching :)

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
OPenGL met precaching

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Verwijderd

D3D met precaching.

Verwijderd

Topicstarter
Met precaching is alleen maar slomer, je kan aan het begin van de map altijd nog ff rondvliegen en dan laad 'ie aal gfx ook al... Precaching just sux..

BTW: Ik zou het niet erg meer vinden als hier een slotje op komt, maar men mag natuurlijk ook verder gaan met lullen over ut ofzo (ik vind het niet meer erg als men offtopic gaat k?) Mod: You decide!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:49
Op vrijdag 30 november 2001 09:02 schreef Makheloth het volgende:
Met precaching is alleen maar slomer, je kan aan het begin van de map altijd nog ff rondvliegen en dan laad 'ie aal gfx ook al... Precaching just sux..

BTW: Ik zou het niet erg meer vinden als hier een slotje op komt, maar men mag natuurlijk ook verder gaan met lullen over ut ofzo (ik vind het niet meer erg als men offtopic gaat k?) Mod: You decide!
mag ik het topic dan overnemen? :P

Ik heb laatst een Voodoo3 naast mijn Voodoo5 gezet. Nu doet glide het dus niet meer.

Hoe kan ik nu UT opnieuw installeren ZONDER dat ik alle gedownloade maps en instellingen kwijt ben? En kan ik dan wel weer in Glide spelen? OF; hoe maak ik Glide?

D3D sucks! :(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Je kan toch alle maps die je gedownload hebt back-up-pen? Das volgens mij niet zo'n moeilijke klus... Instellingen ook back-up-pen en vooral je user.ini en je unrealtournament.ini bewaren!!!!!

BTW: D3D sucks zeker niet, mits je op een heeeele lage resolutie speelt. Als je bij Glide op een hoge resolutie of met veel gfx aan speelt knalt 'ie er na een tijdje uit.. En met een VooDoo 3 zou ik gewoon D3D spelen..

Volgens kan je gewoon Glide en D3D spelen als je het opnieuwe installeert!

Hey ik moet nu naar school (*zucht*), laters allen ! :'(

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:49
Op vrijdag 30 november 2001 09:17 schreef Makheloth het volgende:
Je kan toch alle maps die je gedownload hebt back-up-pen? Das volgens mij niet zo'n moeilijke klus... Instellingen ook back-up-pen en vooral je user.ini en je unrealtournament.ini bewaren!!!!!

BTW: D3D sucks zeker niet, mits je op een heeeele lage resolutie speelt. Als je bij Glide op een hoge resolutie of met veel gfx aan speelt knalt 'ie er na een tijdje uit.. En met een VooDoo 3 zou ik gewoon D3D spelen..

neen :)

ik wil UT op mijn voodoo5 spelen.
En D3D suckt wel, vooral in UT. :)
en dat ie eruit knalt op hoge resoluties? nooit last van gehad? En D3D doet et nog wel trouwens, maar als ik nu preferences intik dan knalt UT deruit.

Maar ik ga iig ff proberen opnieuw te installeren. :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 09:17 schreef Makheloth het volgende:

nou ik speel UT altijd op 1600x1200 op mijn voodoo5 maar hij knalt er bij mij echt niet uit na een tijdje :?

waar haal je deze wijsheid vandaan als ik vragen mag?

Verwijderd

Van z'n eigen PC misschien :?

Heb je al andere drivers geprobeerd, of geprobeerd die Voodoo3 eruit te halen ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz jah, dat was bij mij gebeurt, zal wel aan mijn pc liggen.. Heb UT trouwens al opnieuw geinstalleerd en alles werkt nu wel goed :) Wat is er zo goed aal Glide of OpenGL dan?
Pagina: 1