Zoveel keuze is er eik niet.. philips en Hp zijn practisch hetzelfde.. Maar bedenk wel dat de lege dvd's veel $$ kosten hé
ja dat weet ik 
Maar wat is nu de beste dvd-r om te kopen en wat zijn de voor en nadelen dr aan ?
Zijn dr btw al dvd-r die meer dan 4,7 gig kunnen branden ?
Maar wat is nu de beste dvd-r om te kopen en wat zijn de voor en nadelen dr aan ?
Zijn dr btw al dvd-r die meer dan 4,7 gig kunnen branden ?
Verwijderd
Ik denk dat Philips wel een goeie Dvd brander hebben.
Over het algemeen zijn er nog niet zoveel ervaringen op dit gebied, omdat Dvd branders nog niet zo lang op de markt zijn en omdat ze nogal prijzig zijn.
Over het algemeen zijn er nog niet zoveel ervaringen op dit gebied, omdat Dvd branders nog niet zo lang op de markt zijn en omdat ze nogal prijzig zijn.
Rond die prijs zitten ze allemaal. ALS ik nu zou moeten kiezen zou ik voor een flips gaan
wat is het grootste verschil dan tussen al deze branders?
en als ik bijv iets op dvd formaat weg brand kunnen elke dvd lezers dan deze dvd's lezen of?
en als ik bijv iets op dvd formaat weg brand kunnen elke dvd lezers dan deze dvd's lezen of?
Verwijderd
Ik zou zeggen. Kijk bij de pricewatch naar de verschillende branders. Er staat ook een revieuw op tweakers over de Philips Dvd brander. Weet ff de link niet meer.
Ik heb de link:
Philips DVD brander revieuw
Ik heb de link:
Philips DVD brander revieuw
waar kan je dvd branders kopen die echt ook 1:1 copien van dvd's kunnen maken dus ook 17 gig kunnen branden ?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()