Toon posts:

Beeldvullend kijken Standalone dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem, of liever gezegd..een ergernis.

Op een DVDrom kan je met bijv Powerdvd het beeld 'schermvullend' maken...volgens mij is dat 1:235:6 ofzoiets(??) maar waar het omgaat, ik wil ook schermvullend kunnen kijken met mijn scott dvd(SVDVD 001A)

Hoe werkt dit eigenlijk? Is dit met elke dvd mogelijk en welke dvd heeft dit evt wel? Ik kan nl (volgens de beschrijving) kiezen uit 16:9 en 4:3...wat houdt dit in en kan dit schermvullend? Ik krijg ALTIJD balken...

Alvast bedankt!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> AV :).

Verwijderd

Topicstarter
Sorry...was gewoon aan het zoeken op standalone en toen deed ik new topic ;-)

maarre...geen antwoord vooralsnog? ;) (ik wil altijd antwoord binnen het uur muhaha)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit heb ik ooit al eens heel uitgebreid uitgelegd.

Ik ga dat topic even voor je opzoeken, moment :).

dit is een:
[topic=180880/1/100]
en dit is een wat latere:
[topic=297085/1/100]

Hierin vind je precies je antwoord :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het keyword in mijn oor geknoopt: UTFS ;) maar ik kon echt niet iets duidelijks vinden.

de man vd megapool zei net tegen me dat ik eigenlijk een breedbeeld tv moet hebben voor de perfecte dvd-avontuurtjes, maar ik heb een supermooie Samsung Plano 55cm (ultraplat beeld) en dat vind ik zonde om nu een nieuwe te kopen.
Volgens mij kan het wel, maar ik hoor het graag ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 29 november 2001 16:55 schreef cruzziaal het volgende:
Ik heb het keyword in mijn oor geknoopt: UTFS ;) maar ik kon echt niet iets duidelijks vinden.
Nee, je moet dan ook toevallig wel de juiste keywords kennen. En daarnaast zijn het ook nog maar twee topics waar die info in staat.

ik heb gezocht op de keywords "pan & scan" en "inhoud en topic" alleen in [forum=9]. Maar dat kon je niet zo specifiek weten, daarom zoek ik het even voor je op. :o.

Dit topic heeft nu niet zoveel nut meer, dus gaat-ie dicht :).

Veel leesplezier.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.