Toon posts:

Logitech optical doet raar.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na heel wat gekut met mijn usb poorten ( msi k7t 266 usb voltage problemen, standaard dus. ) heb ik maar besloten op mijn usb optical via die connector op usb aan te sluiten. De muis deed het voorheen prima in counterstike. Maar nu is er iets vaags, ik loop met muis 2 in cs ( houd die dus vaak in ), dit ging voorheen prima ik kon lopen en vuren ( met mouse1) tegelijk. Maar nu kan dit op een of andere reden niet meer. Als ik nu loop ( m2) en daarna vuur ( m1 ) stop ik met lopen. Om weer vooruit te komen moet ik mouse 2 loslaten en weer indrukken. Wat doe ik verkeerd? Drivers zijn goed geinstalled, ik voornheen deed de muis het nog uitstekend....
Alvast bedankt

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:04
foute installing en CS? waarom muis op USB neem aub PS/2

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Op donderdag 29 november 2001 16:09 schreef maartenb het volgende:

... waarom muis op USB neem aub PS/2
My thoughts exactly...keyb en muis op ps/2

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Nog ff een vraagje van mij erbij, waarom de muis op PS2.
Ik bedoel USB is toch ook goed?

Of ben ik nu gewoon blond }:O

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
de ps/2 poorten zijn gemaakt voor muizen en toetsenborden. en usb is voor heeeel veel en het handigste is dat je die vrij laat voor andere dingen (hoef je ook geen usb hub te kopen)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Ok thanks. Ik vind trouwens USB toch niet z'n succes, ik gebruik het echt ZELDEN :r

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Waarom zou je geen USB gebruiken? Werkt juist lekker makkelijk hier, ik heb zelfs het idee dat het wat vlotter werkt... (Logitech Optical Wheelmouse)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

PS2 heeft instelbare refresh rate , USB niet

M'n Razer hangt door lak aan drivers nu ook op USB ....

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Pfff, alsof die refreshrate iets uitmaakt. Mijn Logitechje werkt toch echt heel erg lekker via USB, dus wat maakt het nou uit dat ik geen refresh in kan stellen?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1