Toon posts:

transport tycoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een live geluidskaart alleen als ik de soundblaster selecteer voor geluid dan loopt hij 3 minuten en crashed hij en zie ik een foutmelding van me geluidskaart welke geluidskaart moet ik kiezen : soundblaster(pro,16,clone) of andere?

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Krijg je een heel lijstje waar uit je kan kiezen ? post ze ff hier en als het alleen maar die 4 zijn moet je ff proberen :P

Verwijderd

Topicstarter
soundblaster
soundblaster pro
soundblaster 16
soundblaster clone
soundscape
soundman wave
ultrasound
ablib gold
pro audio spectrum
pro audio spectrum 16
no sound effects :'(

• 7ouis
Doen die het allemaal niet??? :? dan denk ik dat je zonder geluid moet spelen |:(

Verwijderd

Topicstarter
ze doen het wel denk ik althans bij soundblaster...
maar hij loopt de hele tijd vast daar ging het juist om

• 7ouis
Dacht je nou echt als ik van die aardige messages krijg in andere topic van jou je nog te gaan helpen :(

Verwijderd

Topicstarter
kom op man post bijna nooit wat en als ik wat post is het meestal toch bullshit op iets wat weer op de search uitkomt maar welke moet ik nou nemen om transport tycoon met live1024 te spelen?

• hinse
  • Laatst online: 13-10 12:21
Hmm, Ik denk dat je de grootste kans hebt met gewoon SB, SB Pro of SB 16. Maar ik denk dat het eerder een fout van het spel is dan dat jij een verkeerde geluidskaart hebt geselecteerd.

Mijn Fortissimo II is ook niet compatible met transport tycoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:15

AMDFreak

Intel is zo..

ow spellen he.. :(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 29 november 2001 21:59 schreef SimbaDaBom het volgende:
kom op man post bijna nooit wat en als ik wat post is het meestal toch bullshit op iets wat weer op de search uitkomt maar welke moet ik nou nemen om transport tycoon met live1024 te spelen?
Soundblaster 16, daarvoor worden software matige drivers geinstalleerd bij je Live kaart...
Tenminste, dat deed Liveware altijd in WinME, in Win2K volgens mij niet...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:59 schreef SimbaDaBom het volgende:
Kom op man, post bijna nooit wat en als ik wat post is het meestal toch bullshit op iets wat weer op de search uitkomt! Maar welke moet ik nou nemen om transport tycoon met live1024 te spelen? :D

Ik denk dat je echt pech hebt hoor, ik zat ook altijd zonder geluid, op een gegevenmoment heb ik TT dus maar opgegeven ;( Wel een vet spel trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:52
:?
TT draait perfect met SBlive! Probeer gewoon alle Sound blasters die ertussen staan. Zorg wel dat je DOSdrivers aanstaan.

Zelfs met mijn Terratec doet het geluid van TT het.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, de SB16 EMU driver moet geladen zijn, en dan moet je bij de install een SB16 kiezen :)

Werkt dat niet, dan kan je altijd nog de Windhoos versie van TTDX gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel de DOS Drivers geinstalleerd en staat de omgeving voor DOS en geluid ingesteld. Ga naar een dos prompt tik SET, en dan moet er BLASTER= staan zoniet moet je hem zelf instellen, gewoon SET BLASTER=A220 I2 D3
A= poort standaard 220
I= Volgens mij het IRQ(Standaard waarde/ of degene die ik altijd gebruikt is 2
D= 1 ??
2 ??
3 Soundblaster kloon

Ik zelf zoundblaster 128PCI hebben en TT doet het met geluid.
S.P. Als je zonder geluid speelt mis je niet veel, je kunt beter een goede CD(LASGO!!!) opzetten dan de standaard muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 14:34
raar probleem ik heb hier ttdlx onder win98 draaien met geluid no problemo. En ik ik heb geen dos drivers geinstalleerd. Moet je even kijken naar je creative SB16 emulation in je apparaatbeheer. Zet je dma op de oude soundblaster standaard lowdma 1 highdma 5. En zet je irq voor emulatie op 5 of 7. die oude dos games werken meestal niet als je irq op bv 9 staat

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Pagina: 1