The devil is in the details.
je iconplaatje was door jou gelinkt naar iemand anders zijn site
en die heeft er gewoon een andere plaatje gezet omdat je heel lame zijn pics "leent"
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
door mij gelinkt naar een andere site?Op donderdag 29 november 2001 15:51 schreef D2k het volgende:
je volgt het niet
je iconplaatje was door jou gelinkt naar iemand anders zijn site
en die heeft er gewoon een andere plaatje gezet omdat je heel lame zijn pics "leent"
Ik link het vanaf mijn site en alleen IK heb daar het password van
er staat toch www.25mb.nl/Marc00
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:48
als dat je eigen icon/site was dan heb ik me vergistOp donderdag 29 november 2001 15:53 schreef D2k het volgende:
[topic=335168/1/25]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
't ging om dit icoon.
Toen ik de melding zag had jij dit icoontje ook, of mijn geheugen doet hele rare dingen met mij
Dan heeft negotiator hem dus veranderd (zoals ik nu zie).Op donderdag 29 november 2001 15:54 schreef JvS het volgende:
[..]
als dat je eigen icon/site was dan heb ik me vergist

en ik heb volgens mij nog nooit die van C44 gehad
Ik heb die nooit gebruiktOp donderdag 29 november 2001 15:54 schreef Jaymz het volgende:
't ging om dit icoon.
Toen ik de melding zag had jij dit icoontje ook, of mijn geheugen doet hele rare dingen met mij
Als die er echt stond dan spijt me dat, maar het was niet de bedoeling dat dat mijn icoon zou zijn
Misverstandje (ofzo) Hebben we allemaal wel eens last van
als dat op je eigen webspace staat, kan er toch niemand bij
nee dat snap ik ook niet, maar ik heb het in iedergeval niet zelf gedaan. Ik had ook ineens dat plaatje op mijn site staan terwijl ik me dat niet herinner te doenOp donderdag 29 november 2001 16:52 schreef ikbenveldmuis het volgende:
hoe kan het dan dat je icon veranderd was
als dat op je eigen webspace staat, kan er toch niemand bij
dan waren het de kabouters!Op donderdag 29 november 2001 16:59 schreef Marc00 het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook niet, maar ik heb het in iedergeval niet zelf gedaan. Ik had ook ineens dat plaatje op mijn site staan terwijl ik me dat niet herinner te doen
serieus: dat kan toch niet
Nee, als je een icon jat (zo leek het dus te zijn), dan kunnen wij het weleens vervangen door een andere. We kunnen op je webspace natuurlijk niets, maar we kunnen wel de link die in je profile staat vervangenOp donderdag 29 november 2001 16:59 schreef Marc00 het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook niet, maar ik heb het in iedergeval niet zelf gedaan. Ik had ook ineens dat plaatje op mijn site staan terwijl ik me dat niet herinner te doen
owwwwwhhh stout-stout-stout-usertje!!!!Op donderdag 29 november 2001 17:02 schreef DMS het volgende:
Ehhh ik zij toch dat ik het had gedaan
* wizza gaat een nieuwe topic in SU openen over DMS
j/k
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
is het jou webspace dan?Op donderdag 29 november 2001 17:11 schreef DMS het volgende:
He eindelijk iemand die er achter komt dat ik het deed.
Verwijderd
JaOp donderdag 29 november 2001 17:13 schreef JvS het volgende:
[..]
is het jou webspace dan?
Ikke benne Ooggetuige!Op donderdag 29 november 2001 15:54 schreef Jaymz het volgende:
http://members.home.nl/atf/sandragoticon.jpg
't ging om dit icoon.
Dit is idd het icoon dat Macr00 gebruikte op het moment dat de klacht binnen kwam
Verwijderd
Ik heb helemaal niks veranderd sinds 2 dagen geleden en toen had ik dat icoon er niet staanOp donderdag 29 november 2001 17:18 schreef DMS het volgende:
Ik weet het in de hk was er een posting dat iemand zijn icoon niet mooi was. En ik zij tegen hem ik kan er wel een mooier van maken en hij zij toen dat dat goed was ik wou eigelijk mijn icoon gebruiken maar helaas was dat een gif en ik had een jpg nodig toen ging ik effe door die topic kijken of ik een jpg kon vinden.
nee het is zijn webspace niet!! er staat niet voor niks http://www.25mb.nl/marc00!!!Op donderdag 29 november 2001 17:13 schreef JvS het volgende:
[..]
is het jou webspace dan?
Misschien weet hij mijn password, maar dat is wat anders
(weet jij mijn password?!?!)
Verwijderd
Ehhh ja als ik dat wil wel jaOp donderdag 29 november 2001 18:59 schreef Marc00 het volgende:
[..]
nee het is zijn webspace niet!! er staat niet voor niks http://www.25mb.nl/marc00!!!
Misschien weet hij mijn password, maar dat is wat anders
(weet jij mijn password?!?!)
Ja als je het wilt! Maar wist je het gisteren?Op donderdag 29 november 2001 19:01 schreef DMS het volgende:
[..]
Ehhh ja als ik dat wil wel ja
Verwijderd
NopeOp donderdag 29 november 2001 19:03 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ja als je het wilt! Maar wist je het gisteren?
ik kijk er nooit na zet icq maar aan
Kijk je nooit naar een password? dus je bent op mijn site geweest?Op donderdag 29 november 2001 19:04 schreef DMS het volgende:
[..]
Nope
ik kijk er nooit na zet icq maar aan